YSL YSL YSL



Jag är i akut behov av sömn!
Sååå mycket i mitt huvud just nu.
Kan inte riktigt förstå att vi ska vara borta en hel månad..snart!
Fått ytterligare ett mess från Airshoppen ..haha..dem ger sig inte i första taget!

Klockan 12.00 imorgon Tisdag är deadline för beställningen  till flyget.
Gäsp!Får ta tag i det när jag vaknar ,nästa gång.
Vill ju verkligen haaa det nya YSL solpudret till vänster där uppe.
Jag vet att jag  kommer ångra mig om jag inte beställer det.
Jag avgudar smink med spf när man är i soliga miljöer. Adore!♥
Det finns faktiskt mer smink än man tror som kan användas i solen och som är riktigt bra för hyn!
Jag är ett levande exempel på det.
Kanske skriver en lten rapport om solskydds-make när jag är tillbaka,eller från Thailand.
Är sjukt oroligt över arr internet inte ska funka "down there"..men det kommer det....right ;)

Imorgon kommer vinnarna i mina senaste tävlingar presenteras runt kl 21.00
Hinner jag kör vi igång en ny tävling imorgon eller på Onsdag.♥
6 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

nä det kommer nog att funka! internet alltså. HOPPAS!

Ellinor

Jag tycker verkligen att du ska slå till på pudret. Särskilt då det är något du länge suktat efter samt att du vet att du verkligen kommer att få användning av det.

Hoppas att en god natts sömn ger dig en bra start på denna dag.

Kram

Linda

GOmorron!

Hoppas du får en fin tisdag :)

Elina

Du som varit i thailand tidigare..vilket ställe rekommenderar du om man ska åka dit första gången? :) Vi ska ju till Phuket, men kan inte bestämma vart i Phuket vi ska bo :)

sandra

Hello jag msåte dock varna dig för internet där nere. Opålitligt skulle jag vilja kalla det. Det bästa är att skaffa sig en trådlös uppkoppling segt men det funkar. Sist så hade vi något kort som vi surfade på som funkade. Tyvärr så gick det inte så bra att blogga på det eftersom det var så jäkla segt. Ladda upp bilder på bloggen tog ca 10 minuter per bild.

Min man har jobbat i phuket och vissa dagar så kunde dom inte ha något nät så då var det bara att vänta. Ibland kunde ta flera dagar innan nätet kom tillbaka.

Jätte jobbigt !!

Men vi hoppas på att det ska vara bra nu !!!!!

Anna-Lena

Jag tycker att du ska unna dig solpudret:) Internet löser sig förhoppningsvis när du väl är på plats. Trevlig kväll!