Woraburi Here We Come..




Nästa Måndag har vi checkat in på Woraburi i Karon Beach...förhoppningsvis..vid denna tid.

Ska bli superspännande att se hur Karon och Kata ser ut 2009.
Det har nog hänt mycket sedan jag var där senast,julen 1998?

När vi var i Tri Trang Beach i November kom vi aldrig iväg mer söder ut på Phuket,men nu ska det alltså bli av.

På Onsdagen åker vi till huset vi hyrt i Kamala.
Men det ska onekligen bli härligt att starta resan med några hotellnätter!
Jag älskar hotell!
Elliott tycker Woraburi ser ut som något från Kung Fu Panda..

Någon som har något  bra Karon Beachtips?

12 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Ser riktigt härligt ut, men jag har aldrig varit i thailand så jag har inga tips..

Gabi

Har inte heller några tips, men ett par hinkar med avundsjuka kan jag skaka fram... skratt



Men allvarligt talat..

Jag hoppas att ni får en fantastisk tid! Det ser ljuvligt ut!

Ellinor

Inget mer tips än att passa på och njut riktigt ordentligt!

Kram

Angelique

Gud vad härligt :) Själv funderar jag på att åka ner till Thailand i höst.

ellinor

ser riktigt härligt ut! :)

LaLizita

Oj vad kul o bo på hotell och bara slappa! Är riktigt avis...

Anna-Lena

Vad härligt det ser ut! Skönt att komma iväg ett tag och se och göra något annat. Trevlig kväll!

sandra

Åh det ser super mysigt ut.

Jag bodde i Karon för 10 år sen och det har blivit till det bättre kan jag säga.

Stranden i Karon är helt ok. Om man har stranden framför sig så till höger har dom en massa matställen som är billiga och väldigt bra.

På kvällarna har dom en marknad längs strandgatan vet jag som har det mesta om man vill ha billiga kläder.

Petra

Aaaaaa - härligt! Vill också till stranden...

Mia

Åh vad härligt! Hoppas ni får en underbar resa :)

Amanda

Åhhh vad härligt, lyckost dig! :)

Jonna

Oh vad fint! :)

gott gott gott