We Found Winfy!



Haha..vilken chock jag fick igår när vi skulle "reka" skolvägen till Svenska Skolan i Phuket.
Killarna som hyr ut villorna här i vårt kvarter är verkligen hjälpsamma och urtrevliga!
Ibland kan mna ju dock misförstå varandra en aning,,ändå!
När vi bokade denna villa så stod det på bokningsbekräftelsen att Svenska Skolan låg på samma gata.
Whii! Perfekt tänkte jag,
Det visade sig sedan liksom att  Svenska Skolan låg på samma gata som stora vägen utanför våran lilla väg.
(Vi bor i en lugn liten limmig återvändsgata)

För att inte drabbas av panik klockan 07.30 denna första skoldag så rekade vi igår, Söndag, och fann efter lite (ganska mycket?)detektivarbete ..ta-daaa...Winfy School.

Ska såklart ta flera bilder från skolan och visa er!
Första skoldagen ville jag  dock inte släpa med mig Canon Eos och framstå som en hybrid mellan mamma och papparazzi-galning.
Den tiden kommer förr eller senare ändå om jag känner mig själv rätt.
Don`t  worry!♥

Midnatt här i Thai nu ,klockan 06.30 tjuter mobilalarmet.
Borde sova nu...bums!
Poolparty utanför,men det ska nog gå bra,jag har dock tackat nej till att deltaga som ni säkert förstår;)!


Sleep tight!♥
8 kommentarer
Ellinor

Härligt att ni funnit er till rätta även i den thailändska vardagen. Hoppas att killarna ska trivas i skolan och att det fortfarande återstår mycket spännande för er att upptäcka.

Kram

MALIN

fin blogg du har.

delinda

hoppas första skoldagen gick bra =) finfina bilder gumman, det ser så mysigt ut!kramar

Lotta

hoppas ni har det bra i Thailand! :)

Anna

Hej! Gå gärna in på min sida och kika på mitt InMyHeart smycke. Kanske är det något för dig?

Ida

Vad spännande! Hoppas skolan går bra :) Och att ni har det alldeles underbart, men kan inte tänka mig något annat ;)

emma

Jättekul att höraoch se hur ni har det i Thailand, men det hade varit kul med liiite större bilder.

mini

underbart det låter! njut massor, här hemma är det grått och regningt och jag vill bara dit! kram på er! mini