Vad vill du vinna?



Jag har sådan resfeber! Vaknade klockan 6 imorse och planet går kl 21.35..haha!
Elliott sover fortfarande,kors i taket,det är ju han som brukar hoppa upp klockan 5-6 annars om morgonen.

Tänkt såklart inte att ni mina söta bloggisläsare ska gå lottlösa när jag reser.
Jag har förberett några tävlingar men jag tänkte köra en till som jag sponsrar helt själv för att jag tycker så mycket om er!
Jag tänkte lotta ut något från Taxfreen.

Har plockat ut tre produkter som ni ser ovan,nu är det bara att rösta på.

1. Beckham Intimately Body Lotion
2.Glow J Lo Body Lotion
3. Fem pack med hela fem söta burkar med Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada.
Smaker: Cherry,Hallon,Papaya,Passion och Tutti Frutti

Skriv vilket nummer du helst önskar vinna.
Den produkt som får flest röster kommer lottas ut!

Behöver era röster innan kl 18.00 idag Lördag!♥
34 kommentarer
Emme

Jag skulle nog helst vilja vinna nr3!

He det bra!

Ellinor

Hoppas nu att du får en riktigt underbar resa och att tiden fram till avgång inte blir allt för stressig.

Kram

Erika

svårt val...

Anja

Jag skulle jättegärna vilja vinna nr 3-Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada.

Trevlig resa!!!!!!

Anne

Nummer 3!

Lotta

Nr 3, trevlig resa!

tamara

nr 3! ha det superbra

kram, tami.

Emma says style, love & rock and roll.

1:an!

Lojs

nummer 3! :D

Jeanette

Glow från JLo!

evamar

Nr 2 och nr 3!

ulle

nr 2 för min del

Mia

Nummer ett :)

emma

glow J-lo body lotion :D <3

Kram

Lene

Nummer 3 verkar bäst:)

Johanna

nummer 3 skulle jag välja

Olelsi





Då kan vi ju dela hela familjen på dessa så jag röstar på 3, det är min röst.



Kram Nettan i Hälsingland.

Anna-Lena

Vad gulligt att du tänker så mycket på oss bloggläsare:) Jag skulle helst vilja vinna nr. 2.

LindaH

3. Fem pack med hela fem söta burkar med Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada.

Mahlin

2.Glow J Lo Body Lotion tycker jag :)

Celine

Jag skulle vilja vinna nr fem! Älskar verkligen de där. De luktar så gott :)

Celine

Oj, jag menar så klart nr 3! Det fanns ju inget nr 5 ;)

Millah

2.Glow J Lo Body Lotion

Emma

Hm, svårt val det här..

Tror jag ändå säger nummer 1 :p

Emma T

nummer 2 tycker jag, vet att det är för sent att skriva det nu men men,..

Giulia

nummer 3 !!:D

malin

Nummer 3 :))))

hanna

superfin blogg!

åh, vad kul med en tävling! :) jag skulle gärna vinna nummer 1, VB :)



ha det så bra på din semester!, kram :)

Martina

Skulle vilja vinna nr 1. Beckham Intimately Body Lotion =)

Kajsa

Lipbalmen!

therese

Nr tre, lätt! :)

Elsa

nr 1 ;)

Sanna

nummer 3! :-)

Tilda

3! :)