Taking a Phuket Break....



Nu ska jag slänga mig rakrång på skinnsoffan och trängas med ungefär femton högar med nytvättade undies och andra kläder som ska packas ner..snart!
Måste ju kika på Semester Svenskar på fyran.

Stackars elektrikern som kommer imorgon bitti.

Han lär få  snitzla sig fram genom diverse klädhögar och resväskor för att ta sig in till badrum nr 2 där han ska fixa belysningen.
Killarna ska till deras pappa imorgon så väskorna måste vara klara till dess.
 Stress stress stress!

Egentligen blir jag inte supersugen på Thailand när jag ser Semester Svenskar för att det är "så mycket charter" och det är ju inte direkt jag.
Dock är det ju Phuket och man kan alltid få lite tips. Även om jag nyligen varit där.
Så jag kikar ändå!
Och ikväll ska det handla om att Thailändare är mycket mindre stressade än oss Svenskar..kanske något att ta till sig;)

3 dygn kvar till vi är på planet....♥
5 kommentarer
delinda

missade den ;) haha roligt att 4an har om Thailand och 3an om Gran Canaria haha. Ses imorg söt. kraaam

Ellinor

Man får plocka ut guldkornen och behöver kanske inte svälja hela programidén med hull och hår. Det brukar alltid vinklas lite extra åt ett visst håll i sådana program...

Kram

Peter

Själv ska jag precis måla naglar o tånaglar rödrosa!

Nina

Förstår att ni längtar nu =)

Lottisin

åh, glömde helt bort att kolla på det igår! :(