TorsdagsTävling! Vinn Kiwi Lip Balm!



Vi kör på som vanligt med Torsdagstävling!

Hur det än kommer fungera med mitt internet i Thailand så har jag åtminstone förberett olika TorsdagsTävlingar åt er.
Så ni kommer inte gå lottlösa fast jag tar en måndags break från Sweden.
Missa inte dem!
Dock kommer ju inte vinsterna kunna sändas förrens jag är tillbaka men jag håller koll på allt,lovar, och postar i turorning när jag är tillbaka! Ingen blir glömd!♥

Obs!
Denna lilla TorsdagsTävling vi kör idag tänkte jag dock hinna posta och avsluta innan jag kastar mig på planet så detta blir en extra kort liten sak!

Tänkte ni skulle få tävla om ännu ett underbart Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada.

Eftersom jag ska få åka till tropiskt klimat så vill jag även ni ska få en touch av exotiska frukter.
Denna gång blir det därför härliga Kiwi som lottas ut.
Doftar och smakar underbart,har en söt dosa och ger fin glns till vintertrögtta läppar,innhåller även vårdande Vitamin E!


För att vara med och tävla lämnar du endast en kommentar om att du vill vara med.
ALLA kan som vanligt deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du GÄRNA länka och TIPSA om min tävling,men det är inget krav!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadree om du vill vara med.

Obs!
Skriv gärna din mejl i själva kommentaren om du inte har en blogg,det är då lättare att "leta" reda på dig så om du vinner!

Tävlingen avslutas redan imorgon Fredag den 6 Mars kl 23.59.

Lycka till!♥
68 kommentarer
jessica

jag vill vara med :)

evamar

Jag är med och har som vanligt länkat i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/march/lipbalm-6-mars.html

Elina

Jag är absolut med, älskar kiwi :D

Lojs

Thailand igen? :O jag vill ocksååå...

om jag inte får åka med vill jag vinna kiwigeggan :D

//Linda

JAg vill vara med :)

Anita

Jag är med!

(anneng41)

emma

Jag e med!

MissPurple

Jag vill vara med, behöver lite tropik i mitt liv nu när man är fattig student som inte har råd att resa =(

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Therese

Jag vill vara med:)

Rebecka

jag är med :D

Birgitta

Jag är med!

Petra

Lip Balm, yes thanks!

Tina

Jag vill vara med!

Fia

Jag är med!

Miranda

Även jag är med!

Karin E

Hej

Vill gärna vara med och tävla.Ha en bra resa

Fröken Eko

Vill vara med här också! :D

La in bildlänk för denhär tävlingen med.



Ha det så kul i Thailand!



/F

Nonne

Jag är med! =)

Marlene

jag vill tävla ;-)

Lene

I´m in! :)

Anne

Med!

fia

jag är med och tävlar .

Millah

Jag är med :)

Ulrica

Lite e-vitamin och glans låter bra. Jag vill gärna vara med och tävla.

MiaHB

Kiwi låter smarrigt för läpparna, klart jag är med!

Martina

Jag är med!

Bim HD

Jag vill vara med - detta är nog bland det bästa som finns inom området - dock aldrig sett denna smak innan och ÄR så nyfiken...

Må så grankott...

Erika

Jag vill vinna!

Elizabeth

Kiwi låter härligt att ha på läpparna.

Jag är med o testar turen :)



[email protected]

Michaela

Jag är med!

Emme

Jag vill vara med! Jag älskar de där! :D

Helene

I'm in, I'd love to win :) Skulle behövas så här års!

bella

jag är gärna med! :-D

almeida

jag är med :)

Kajsa

Räkna med mig!

Nanna

Jag är med!

nannaeatlive.se

Petra Bloggar

Hej söta! jag är gääärna med och tävlar!



Kramkalas

Amanda

åh lät smarrit, hehe jag är gärna med :)

kram!

Amina

Jeg er med

Mahlin

Jag vill vara med :)

Rebecca.s

Jag är med:)

Anna

Jag är med och tävlar! :)

Lina

Jag är med!

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar

CherryCheek

Härligt med en ny tävling! Jag är med! :)

Josefin

jag vill gärna vara med :)

Susanne

Hoppas du får en härlig månads semester!!!!

Givetvis är jag med och tar en lott här också samtidigt!!

[email protected]

Anette

Jag vill vara med!



Härligt med resa, själv kommer jag "bara" 1 v till Gran C. nästa vecka, alltid något :) Våra kompisar har bott på samma hotell som du ska till, de var jättenöjda!

LindaH

jag vill vara med!

Olelsi

Jag vill göör gärna vara med, kiwi låter sommar fräscht.



Kram Nettan i Hälsingland.

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

CherryCheek

Härligt våriga färger på burken!

Klart man är med och tävlar :D

Malin

Jag vill absolut vara med!

Kom precis hem från Thailand och vill önska dig trevlig resa :)

Sandra

Jag är med :) man kan inte få nog av lipbalm/gloss.



Ha en trevlig helg!

Sandra

ops, min e-mail också (;

Ronja

JAG E MED :]

Robin ^^

jag är med :D

Jennie

Jag är med :D

Giulia

jag är med !:D

emma

jag vill va me :)

Paula

Jag vill vara med men jag sitter på jobbet nu så jag kan inte länka till tävlingen.. (vi får inte gå in på bloggen här=

malin

Klart jag vill va med, älskar små skönhetspaket .)))

Jenny

jag är med :D

Laura

Jag är med, har länkat:-)

Rebecca.s

Jag är med & tävlar :)

En väldigt behövlig produkt, denna årstid!



becca[email protected]

Cecilia

Jag är jättegärna med :)

tamara

jag är jättegärna med!

ha det bra kram, tami.