Tävling!Vinn Lip Gloss från Dior!



Här kommer det andra tävlingsinlägget i tävlingen om det lyxiga Dior-glosset.
Är du redan med? Maximera dina chanser.
Är du inte med? Passa på!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna länka och TIPSA om tävlingen men det är inget krav.
Det går som vanligt bra att tävlan EN gång per peron och tävlingsinlägg.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress.
Vinnaren lottas fram efter tävlingens avslut.


Tävlingen avslutas Söndag den 22 Mars kl 23.59.

Lycka till och Ha en fin Torsdag!♥
63 kommentarer
MissPurple

Jag är med! =)

Ellinor

Jag fortsätter att vara med.

Att ha det gott

Jag hänger kvar

Marlene

jag vill tävla :-)

Erika

Jag vill vinna!

Cecilia

Jag är med! :)

Anne

Med!

LindaH

jag är fortfarande med!

Therese

Jag är med:)

Nonne

Jag är gärna med! =)

fia

jag är kvar

Annika B

Vill gärna ha härligt glossiga läppar i sommar, så jag hänger med i tävligen

Lene

Jag är ivrigt med!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

mini

åå den ljuvliga! jag var med förut och jag skälvklart med nu också för den här sunkmamman behöver lite gloss för att få tillbaka lite glans...

mini

finaste

Jag hänger på :)

Jeanette

Jag är med!

Jessica andersson

jag är med :D



allt bra idag?

Bim HD

Jag är med... :D

Må så grankott...

(ngn med talförbud, inte kul :( )

Johanna

jag är fortfarande med

nadja

jag är med och tävlar :)

Millah

jag är med :):)

Lizelotte

Jag är med då jag verkligen skulle behöva ett nytt Lip gloss.

sara

Jag e med :)

Beauty By Beata

Det där fina vill jag vara med och tävla om!

Håller tummarna för mig =)

Beauty By Beata

Oj glömde min mejladress: [email protected]

marita

klart jag är med.

CherryCheek

I wanna gloss my lips! ^^

I'm in!

Emma T

Jag är fortfarande med :)

Emme

Fortfarande med! :P

Ullis

Självklart vill jag oxså tävla :-)

Ullis

Såklart vill jag oxå tävla :-)

Anja

Jag vill gärna vara med!

evamar - tävlingsblogg

Är med!

Helene Ljungberg

härligt en ny tävling

kram helene

Giulia DS

Giuly vill va med !:D

M08

jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med!

Susanne

Hejsan!

Jag är också med!

Mia

Jag håller tummarna, ett nytt läppglans skulle sitta fint!

Smilla

Jag är med =)

Lotta E

Hej fina du!

Jag är med igen och vill gärna maxa mina chanser

att få lite glans i vardagen!!

Kram Lotta

bella.l

är med.

Lene-Therese

jag vill vara med :)

Ylva

Halloj! Är gärna med och tävlar!

Karin

Jag är också med!

Mahlin

Jag är med igen då :)

Kajsa

Jag vill vara meeed!!

Robin ^^

jag är med :D

Celine

Jag vill vara med! :)

A m a n d a

Jag är med! :d

Ninni

Ja! Jag vill vara med!

Alejandra

Härligt med en sån här tävling! :D

Alejandra

Så, idag gäller det! :p

Alejandra

Riktig härlig vårfärg läppglansen har ju :)

Alejandra

Hoppas man har turen på sin sida :)

Alejandra

Jag måste också säga att du har jätte intressant blogg:)

Sandra

Im in ;)

Alejandra

Det börjar närma sig ;D

Alejandra

Det börjar närma sig nu ;D

Alejandra

Väntar förväntansfullt :D

Ullis

Såklart vill jag oxå va med i tävlingen :-)

Rebecka

jag är med :)