Tävling! Vinn Mascara från Kanebo!


Såå..Idag är det iallafall Torsdag.
Tjuvstartade ju lite med tävlingen i Tisdags men här kommer det andra tävlingsinlägget .

Om du vill vara med och tävla om en mascara från Kanebo så är det bara att lämna en kommentar här under detta inlägg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen!
Tävlingen kommer publiseras en gång till innan avslut.
Tävlar du under varje tävlingsinlägg har du större chans i lottningen sedan.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas Söndag den 15 Mars kl 23.59.

Lycka till!♥
54 kommentarer
MiaHB

Det är klart att jag vill vara med o tävla! Ps. Det ser ut som ni har jättemysigt!

finaste

jag är med =) min mascara börjar klumpa sig i ha sig...

Kajsa

Ohh jag vill verkligen verkligen vinna! Min nuvarande mascara är snart slut, torr och jävlig är den :(

sara

jag är med!

Wysteriia

jag är med ;)

Erika

Jag vill vinna

evamar

Jaa, tack!

Therese

Jag är med:)

almeida

jag är gärna med :)

Cecilia K

Fortfarande med!

Rebecka

jag är med :D

Amanda

Jag vill! :o)

Helene Ljungberg

Jag gillar dina tävlingen för ALLA kan vara med och delta inte bara de som har en blogg och jag har ingen blogg så jag är glad över ditt initiativ.Ha det bäst!

Kram Helene Ljungberg

Jeanette

Jag är med

Nonne

Jag är fortf med! =)

MissPurple

Jag är med!

marita

jag är med.

Cecilia

JAG VILL OCKSÅ VARA MED I UTLOTTNINGEN! :D

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

tamara

jag är jättegärna med och tävlar, min mascara håller på att ta slut och jag tror inte att jag kmr att få nån ny av mamma;/ hoppas du väljer mig om inte tack för möjligheten!

kram, tami.

tamara

obs! glömde mail:$

kram, tami.

fia

jag är med.

Millah

Jag är med :)

Millah

Jag är med :)

Anonym

Jag är med, hoppas att ni har det härligt!

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Rebecca

jag är med :D

Smilla

Jag är med =)

giulia

jag vill va med:D

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är gärna med!

Annica

<jag är gärna med och tävlar om mascaran. ;D wonderfull!

chris

får jag också vara med? :D

M08

jag är med :D

CherryCheek

Vattenfast mascara upp till 38 graders varmt vatten, kom till mamma! :D

Hamster*

självklart e jag med=)

Susanne

Tar en lott till, mascara går ju alltid åt!

Linda

Jag är med.

Lene

Jag är fortfarande med!

Bim H-D

Jag är med - och pyttis blir nog glad om jag visar henne - kolla, nu har jag rätt mascara ;)

Må så grankott...

Nanna

Jag är med!

Pluttis mamma

Jag hakar på och deltar =)

håller tummar och tår

Emmelie

Jag är med! :)

Vill gärna vara med =)

Lina

Jag är med!

sara

ÅH jag vill vara med!! Jag som verkligen behöver en BRA mascara..!



Kram!

Elsa

Ouu, Kanebo som ska höja priserna snart också;)

Jeanette

Åh, jag är med kanske jag slipper vattna på min när jag ska använda den! ;)

Länkar från min blogg

Rebecca.s

Jag vill vinna nu, nån gång måste de väl vara min tur, snälla!

Agge

Tänker garanterat vara med eftersom min Kenebo 38 g börjar ta slut och det är den enda jag kan använda.



Ha en fin kväll

Emma T

Jag är med :D

Lizelotte

Jag är med...

Johanna

Jag är med! :)

Marlene

jag vill tävla

LindaH

klart man är med!