Tävling! Vinn Eyeliner från Mac!



Andra inlägget i tävlingen om den vattenfasta svarta eyelinern från MAC kommer här.

Är du redan med? Passa på att maximera dina chanser.
Är du inte med? Tag chansen!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Lämna en kommentar så är du med i utlottningen.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg få du gärna länka och tipsa dina läsare om tävlingen men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas Söndag den 29 Mars kl 23.59.
Vinnaren lottas fram efter tävlingens avslut.
Det går som vanligt bra att tävla en gång per person och tävlinginlägg!

Lycka till!♥

Nu ska vi till beachen,sedan marknad! Grymt varmt här i Thai idag. Svarar på mejl ikväll!
Och så hoppas jag på lite tid över att hinna läsa era bloggar och svara på kommentarer!
47 kommentarer
Susanne

Jag tar en lott o hoppas på vinst!

Emma says style, love & rock and roll.

Im in!

Sophy

Jag e med =)

Länkar snart.

Therese

Jag är med:)

Millah

Jag är med :):)

mini

jag är med även i det här inlägget :) jag är i så himla stort behov av en bra eyeliner, har aldrig ägt en bra så nu hoppas jag att jag har turen med mig!



det är fredag seetie, vi har strålande solsken här i sthlm och snön har smält bort. lite varmare ja då känns det vårigt! önskar er fina en lovely friday och en skön weekend, jag och villiam är bjudna till junibacken i helgen på event och så har vi båda casting att springa på! kramkram!

Clara

Åh vad kul! Jag är med och hoppas ordentligt den här gången.

emma

Åh. jag vill gärna vinna!

Sandra

jag är med :) as usual!

Lene

Jag är fortfarande med

Nonne

Jag är med :D

MissPurple

Jag vill vara med :D

fia

jag är med .

Wysteriia

jag är med, som vanligt ;)

Erika

jag vill vinna

CherryCheek

Jag som behöver en ny eyeliner! :D



Count me in!

Nanna

Jag är med!

marita

jag är med.

Emme

Jag är med! :D Vill vinna nu! Är med i alla dina tävlingar men jag vinner aldrig! :( Håller tummarna!

Kajsa

Klart man vill vara med!

Smilla

Klart man vill vara med=)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med som vanligt.

Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Jag vill jätte gärna vara med! Det är kul med tävlingar & ännu roligare med smink :)

Rebecka

jag är med :D

Ninni

Åh, en sån vill jag ju gärna ha! Jag vill vara med!

MiaHB

Jag vill maxa mina chanser! Är supersugen på en ny eyeliner, det har stått högst upp på min önskelista ett tag nu!

Alejandra

I'm In! ;)

Tilda

jag vill vara med!! :D

Lotta

Gör ett till försök, behöver värkligen en bra eyeliner.

bella.l

klart man vill vara med.

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar

karolin

skriver här också! jag vill vara med :-) som sagt, deras studio foundation är så pass bra att jag gärna skulle vilja testa på deras övriga sortiment. tack för en bra blogg sålänge!

Cecilia K

Still in the run!

almeida

jag är gärna med!

Helen

Självklart vill jag vara med!

Helene Ljungberg

Nu VILL JAG vinna denna gång..

Kram Helene

nadja

jag är med och tävlar :)

Marlene

jag vill tävla :-)

Johanna M

Åh, vill hemskt gärna vara med och tävla! :)

Robin ^^

jag är med :D

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med!

Alejandra

Jag är med och tävlar! :)

Amanda

jag är gärna med :)

LindaH

jag är fortfarande med

Lotta E

Hej Hannah!

Jag är gärna med. Jag förbrukar eyeliner som

smågodis nästan. Använder eyeliner i stort sett varje dag. Brukar mest köpa HMs egna. Skulle kännas väldigt lyxigt med en från MAC..... ;o)

Tindralen

Jag vill såklart vara med!!