Shopping of the Weekend...


Här är några av Heidi Klum linnena och tischorna som jag köpt på beställning av er läsare.
Är det någon mer som vill beställa så mejla mig på [email protected]
99 kr styck kostar dem och 25 kr i frakt= 124 kr.
Postas den 6 eller 7 April från Sverige.


Lite av den övriga shoppiingen. Cooling Misten är helt underbar,jag som är galen i facemist!
Måste försöka få fatt i flera! Riktigt kap!
Elliott är galen i Pokemon och har hittat både tanborste och tandkräm med de små varelserna.
Finns så mycket roligt att shoppa här i Thailand som inte finns hemma!
(och då syftar jag inte på LV-kopior etc .utan på hudvård,smink,fina hårspännen,söta klänningar,smycken osv)

Måste nog bli en tur till Patong i eftermiddag..igen. Är så himla sugen på Starbucks;)!
8 kommentarer
Niklas Eriksson

Det slutar nog med att du för köpa en till reväska för att få med allt hem till Sverige...

Ha en trevlig måndag Hannah!



/Mvh Niklas

fia

hoppas du kommer i väg till patong idag och att du får en toppen dag .

Miss Attitude

Vilken jätte härlig t-shirt!

Malin

är så avundsjuk på dig Hanna, vill också vara i Thailand och sola och bada, shoppa och bara få leva livet :)

nadja

hej jag har skrivit åt dig på hotmailen att jag vill köpa ett linne MVH/NADJA

Sandra

Vad snällt av dig att hjälpa dina läsare med shopping...du verkar så himla rar och omtänksam, måste bara få säga det :)



Och när jag var i Thailand så tyckte jag det var så kul med de "små" skillnaderna, t.ex. när man shoppar mat och hudvårdsprodukter...

Jag är förälskad i "Oriental Princess":s hud och hårvård. De är verkligen underbara. Speciellt en gul liten flaska med bl.a. solskyddsfaktor för håret...det är en olja som luktar ljuvligt och hjälper till att få håret att se jättefräscht ut och tar bort det slitna (åtminstone tillfälligt, vet inte i längden). Om du går förbi Oriental Princess och behöver något för håret, så testa gärna den :) Det var nog mitt bästa fynd från Thailand :D

Kramar till dig och sötungarna!

Anonym

var det länge sen du köpte dem svarta skorna med fransar från wedins?:)

Sandra

Jag är intresserad av ett linne och en t-shirt. Men hur är storlekarna i dom?