Reminer! Sista Chansen att tävla om Lip Gloss från Dior!



Ikväll, Söndag den 22 Mars,klockan 23.59 så avslutas tävlingen om det snygga lip glosset från Dior.

Passa på att vara med och tävla!

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per peron och inlägg som rör tävlingen.
Vinaren lottas fram eftr avslut och postas när jag är tillbaka i Dverige ca 6-7 April.

För att vara med och tävla så lämnar du bara enkelt en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan vara med,bloggägarae lr blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.
Har du en egen blogg får du gärna tipsa dina läsare om tävlingen men det är inget krav.

Ikväll klockan 23.59 avslutas tävlingen! Sista Chansen idag alltså!

Lycka Till och Ha En Underbar Söndag alla söta!♥
55 kommentarer
Smilla

jag är med =)

Susanne

Jag är också med!

Malin

hoppas hoppas hoppas

Tack för att du är SÅ underbar och tar dig tid att leta efter linne till mig i Thailand :) du är verkligen helt underbar :)

Ellinor

Sista chansen nu :)

Tina

Jag tar givetvis shansen att vara med. Önskar mig en födelsedagspresent=)

Jeanette

Jag är med

MissCM

Jag vill gärna vara med! :)

Emme

fortfarande med! :D

Erika

Jag vill vinna

Sarah

Å vad lyxigt! Vill ha! HOPPAS

MissPurple

Jag är med =D

M08

jag e med :D

Robin ^^

jag är med :D

finaste

jag är meeed =))

marita

jag chansar..

sara

Jag är med

Alejandra

Hoppas man vinner :D

evamar - tävlingsblogg

Håller tummarna!

Jessica andersson

se nu till att jag vinner :(

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

Johanna

jag är fortfarande med

Alejandra

Idag gäller det :p

emma margareta

Jag är med:D

Alejandra

Riktig härlig vårfärg läppglansen har ju :)

Alejandra

Riktig härlig vårfärg läppglansen har ju :)

Alejandra

Hoppas man har turen på sin sida :)

LindaH

jag är fortfarande med. så klart! :P

Alejandra

Hur funkar lottningen till?

tamara todorovic

jag är jättegärna med och tävlar. jag kan ge det till mamma, hon behöver det hehe. så jag gör det för hennes skull! hoppas jag har turen med mig.



kram, tami.

Sandra

Jag vill vara med:)

Bim HD

måste testa trots allt.. ;) med...

Karin

jag är med

fia

jag är med

Nina

Åh jag är med!

Nonne

Jag är med! :D

emma

jag e med!!

Anna-Lena

Jag är med!

Rebecka

jag är med :D

Marlene

jag vill vinna :-)

Helene Ljungberg

Håller tummarna..jag behöver nåt färglikt tills nästa helgs party.

Kram

Yvonne

Hälsningar från Sverige! Våren är nästan här och för en stund sedan dammades grillen av. Grannarna suckar när vi, den tappra grillälskande familjen, står under ett litet tak och grillar. Ja, det började ösregna så klart. Gör inget, jag är glad ändå fast vore ändå gladare med Diorgloss på lipsen! KRAM

Lene

Jag är med!!

Olelsi

Vill vara med på ett hörn jag med....



Kram Nettan i Hälsingland.

Alejandra

Det börjar närma sig nu ;D

Erna

Klart att jag är med =) Jag älskar Diors produkter, men konstigt nog har jag inte provat detta lip gloss, men det ser verkligen jätte snyggt ut!



Kram

Amanda

jag är gärna med :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Mia

Jag tar såklart chansen!

Tilda

jag anmäler mig igen! :D

Alejandra

Väntar förväntansfullt :D

Anne

Med!

Millah

Jag är med :)

Patricia

Jag är med!!!

Mikaela

Självklart vill jag vara med att ha chansen att vinna ett underbart läppglans ifrån dior! :)



Kram

CherryCheek

Iiiii'm iiiiin! :D