Reminder! Sista Chansen! Vinn Mascara från Kanebo!


Nu har det blivit Söndag och idag är det absolut sista chansen att vara med och tävla om Silk Performance Mascara från Kanebo.
Denna mascara är verkligen super då den sitter där den ska efter applicering. Både vatten och fett-resistent och tvättas enkelt bort i 38 gradigt vatten.
Perfekt liten borste för precision och toppen att måla underfransarna med då den kommer åt överallt.
Jag använder själv denna mascara från Kanebo och har gjort i flera år,är väldigt nöjd med den!

Om man tycker att borsten är liten att borsta upp volym med så kan man enkelt först använda sin "vanliga mascara" och sedan denna från Kanebo som "topcoat" för att få ett perfekt hållbart slutresultat.
Då har du en partymake som garanterat sitter ett helt dygn;)!

Priset för Silk Performance Mascara i butik är hela 195 kr.

Passa på att tävla om den här hos mig!

Som vanligt går det bra att lämna en kommentar under detta inlägg om du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
EN KOMMENTAR per person och tävlingsinlägg är vad som räknas.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Om du inte har en egen blogg så skriv väldigt gärna din mejl i själva kommentaren så jag enklare kan kontakta dig vid en ev. vinst!
Tävlar du under alla inlägg som rör denna tävling så har du större chans i lottningen.

Har du en egn blogg får du gärna låna bilden och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att deltaga!

Tävlingen om Silk Performance Mascara från lyxiga Kanebo avsutas ikväll, Söndag den 15 Mars, kl 23.59.

Vinnaren presenteras Tisdag den 17 Mars!

Lycka till och ha en underbar Söndag!♥
35 kommentarer
Ellinor

Jag har ännu inte lämnat något tävlingsbidrag men kunde nu inte hålla mig längre ;)

Bim HD

Ja, jag är gärna med :)

Må så grankott - nere i värmen... vi fryser :P

Elisabeth

Är med i tävlingen. Ha det gott i värmen:)

Emma says style, love & rock and roll.

Im in!!

Anne

Med!

Robin ^^

jag är med :D

Erika

Jag vill vinna

MissPurple

jag är slälvklart med igen.

Lene

I´m still in!

Emma T

Jag är fortfarande med :D

Jeanette

Jag är med!

Lizelotte

Jag är med..

Jessica andersson

att vinna den skulle förgylla min dag :D

jag älskar att sminka mig och att använda nytt smink

Lina

Jag är med :D

Nonne

Jag är med! =)

Johanna

KUL med en tävling! Brukar läsa din fina blogg men har aldrig varit med i nån tävling =) ! Iám in!

Kram

sara

jag är med :)

Jeanette

Hejsan!

Skickade en kommentar förrut men den ser inte ut som den kommit med.

Jag vill i alla fall vara med och tävla och länkat har jag gjort från min blogg

marita

jag vill vara med.

Rebecka

jag är med

Johanna

jag är med och tävlar

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna :)

Nanna

Jag är med!

Anonym

Jag är också med.

bella.l

jag är med.

Susanne

Tar en lott!!! Nu är jag också sugen att sticka till Thailand på semester,...låter ljuvligt!!

Johanna Karlström

Ja! Count me in! :)

Marlene

Jag vill tävla

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Smilla

Hoppas fortfarande ;)

linda

jag är fortfarande med!

Cilla

Jag vill också vara med i utlottningen!

Miss Agda

Jag vill absolut vara med! ha en skön söndagkväll!

CherryCheek

I'm in! :)

Mahlin

Jag är med :)