Reminder! Sista Chansen! Vinn Heiress från Paris Hilton!



Ikväll avslutas tävlingen om Heiress EdP från Paris Hilton.

Passa på att vara med!

Det går som vanligt bara att tävla EN gång per person och inlägg som rör tävlingen!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och tipsa om tävlingen, men det är inget krav!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress om du vill vara med.
Lämna gärna din mejl i själva kommentaren om du inte har en bloggadress.

Tävlingen avslutas Söndag den 1 Mars kl 23.59.
Vinnaren lottas fram och presenteras Måndag eller Tisdag.

Lycka till!♥
44 kommentarer
finaste

Jag chansar igen :D Jag är med :)

fia

jag är med , denna gången med .

Lina

jag är med och tävlar!

Fittanfes

Hoppas du haft en bra weekend :)

Kolla in vårt budget-tips till alla Fashionistas !



www.fittanfes.com

evamar

Japp, jag är med i detta inlägg oxå.

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :D

Bim HD

Jag är med...

Sara

Jag vill också vara med :)

Millah

jag är med :):)

Johanna

jag är fortfarande med ja

Tilda

jag slänger in en till kommentar om att jag vill vara med! :)

MissPurple

Jag är med

Martina

Jag vill vara med!

CherryCheek

3:e gången jag är med nu!



Håller tummar och tår för att vinna den underbara doften som jag har gått och förälskat mig i. Personalen på Kicks börjar nog snart bli sura över att jag jämt går och luktar på dofttestet... ;)

Jennie ♥

Åh, jag vill jätte gärna vara med i tävlingen! :)

Elina

Jag är med :)

bella.l

åh,jag vill vinna denna lyx..

Angel

Vilken toppentävling

ulle

Är med igen!

Rebecka

jag är med:D

Nonne

Jag är med!

Tiara

Jag säger bara "make my day".



Finns ingen godare doft än denna,

Heiress. Me love!



Kram på dig!

nadja

jag är med och tävlar och håller tummarna

Sussi

Den skulle vara kanon att vinna! Har faktiskt funderat på att köpa den :) Ha det gott!

Olelsi

Jag vill såklart vara med....



Kram Nettan i Hälsingland.

Jessica

Jag kämpar på :)

Giulia

i am in :D:D:D

beccis

meed

Robin ^^

jag är med :D

Michaela

Jag är med!

Lene

Jag är med!

Lizelotte

Jag är med!

Jeanette

Jag är absolut med!

Smilla

hoppas hoppas!

Erika

Jag vill vinna

feta jag

Jag vill vara med.

Elin Gustafson

hoppas hoppas hoppas hoppas jag vinner

M08

aw jag är med!

Rebecca.s

jag är med:)

Sandra

=)

AmandaM

jag vill vara med :D

Emme

Jag vill gärna vara med! Kul kul kul! ;)

Kram!

nadja

jag är med och tävlar älskar den doften :)