Packning..inte mitt starkaste kort!


Minns någon att jag skrev för någon dag sedan att jag tänkte resa med en tom resväska (och två fullpackade?)
Nu har jag upptäckt att alla tre resväskorna är proppfulla....panik...vad tusen ska jag välja bort?
Ni som känner mig vet ju att jag packar för en månad när jag åker bort över en weekend så egentligen borde ingen vara förvånad över detta faktum, vi ska ju vara borta en hel månad!

Har hunnit med lunch på Ciao Ciao med Petra. Tack gumman!
Fixat håret hos Sandra på Sandeva. Tagit Hepatit B dos två på killarna och..packat!
Hur det blir med våningen i Hammarby Sjöstad är tyvärr inte klart,nuvarande ägaren ska bestämma sig på Måndag.
Hade varit skönt att  veta innan vi åker men inte mycket jag kan göra åt saken.

Visst är det fin utsikt från lägenheten? Mäklaren har lovat att f försöka fixa fram en liknande om vi inte får denna som vi har på gång nu.Sjöutsikt är verkligen vackert!

Nu ska vi ha lite avskedsmingel så jag måste skynda mig att piffa lite...
Egentligen hoppas jag inte det blir så långlivat besök ikväll för jag vill hinna fixa lite grejer på internet och läsa era bloggar.
De senaste dagarna har verkligen varit superstressiga!

Planet går runt 21 imorgon så ni lär höra mer av mig innan jag åker!♥

Ha en underbar fredagkväll!

10 kommentarer
Erika

Hoppas ni får det underbart!

Malin

Ha d bra!

annika

Ha en underbar resa!

Mia

Vad kul, hoppas du får en härlig resa! :)

Ellinor

Förstår att ägaren till lägenheten blivit ambivalent med den utsikten...Dock kan man ju fundera på varför man först bestämmer sig för att sälja sin bostad bara för att i nästa ångra sig...Håller tummarna för er skull.

Hoppas du får en trevlig kväll och att du börjar känna av den härliga känslan av en stundande semester.

Kram

Niklas Eriksson

Lycka till med packningen, det låter som du kan behöva det. Underbar utsikt från balkongen. Hoppas verkligen att du får köpa den.



Trevlig fredagskväll på Er!



/Mvh Niklas

Anna-Lena

Packning är alltid ett gissel. Lycka till med det!

delinda

hoppas ni får lgh ;) lycka till med packningen gumman, alltid lika svårt! ha en underbar resa, ska kika in här hehe. vi får ta en frappe sen i vårsolen när vi båda är tillbaka från resorna. massa kramar

Emma says style, love & rock and roll.

Så grymt, tänk att det är redan imorgon ni åker!

Olelsi

Hoppas att era väskor till slut gick igen? När du berättade första gången att ni skulle åka tänkte jag det är långt dit....Men det e ju nu!!

Hoppas att ni får det trevligt!!



Kram Nettan i Hälsingland.