Organiserat kaos?

Det är bokstavlgt talat tusen saker just nu..iallafall femtio!

Idag ska jag ta ett till vaccination, på fredag är det killarnas tur.
Imorgon kommer en elektriker,imorgon är det modemingel, i eftermiddag ska grabbarna klippa sig.
Kontraktet till lägenheten är klart ..jag har skrivit på...nu väntar vi bara på att han som äger den ska bestämma sig.
Han vet nämligen inte längre om han vill flytta, till fredag ska vi få klara besked iallafall.
Jag hade liksom inte ens räknat med den tanken,att han skulle få kalla fötter..men när man köper lägenhet får man tydligen räkna med allt;)!

Min lilla Ellis har till råga på allt börjat vakna okristligt tidigt när mamma verkligen behöver iallafall fem timmars sömn per natt.Imorse 5.30. Gäääsp!

Inga sommarkläder har jag heller...ändå har jag snart fått ihop två gigantiska resväskor.
En väska ska få åka med tom!

Denna klänning från Nelly  tyycker jag är supersöt!
Simone Dress SEK 899, Svea - NELLY.COM .
Klänning från SVEA 899 kr Nelly

 Förhoppningsvis springer jag på några söta klänningar i Thailand också!

Nu rusar moi mot andra dosen av Hepatit A-sprutan....lovely!♥
7 kommentarer
Niklas Eriksson

Hur kan man ångra sig när du skrivit på kontraktet?! Jag hoppas verkligen att du får den.



Håller med att klänningen är söt. Har du köpt en kanske? Söt klänning på söt tjej är ju en oslagbar kombination, så skaffa en :)



Vilken tur man undiker utlandsresor är livrädd för nålar. Hoppas det går bättre för dig med sprutorna.



/Mvh Niklas

Sassy

Oj, du har verkligen fullt upp du!

Den där klänningen skulle du vara jättesöt i!

kram

mini

jag skulle gärna byta med dig sweetie, för thailand i en månad gör jag vad som helst för, lucky you guys! hoppas du hann med allt och lite till idag, kram! mini

Ellinor

Glöm inte att andas mellan varven. Känns som den stundande semestern är precis vad du behöver.

Kram

Mia

Klänningen var jättefin :) Hoppas du hinner med allt, det lät mycket ;)

Angelicas Closet

Klänning var jättesöt!



Kram

Mahlin

Är så avundsjuk vill också åka till Thailand! Det är världens underbaraste land :)