Ny laptop..Ny våning?

Vilken dag!

Nu bloggar jag från William's nya ASUS dator. Superfin,visar senare.
Det blir den som får följa med oss på resan så jag håller på att lägga in mina program i den r n.
Svart..haha..inte rosa! Och vilken STOR skärm om man jämför med mina två rosa.

Har budat på en lägenhet i Hammarby Sjöstad och nu verkar det som vi kommer få den! Whiii!
Då kommer vi flytta igen i Maj.
OM vi vinner budgivningen så lägger jag ut mäklarbilder på den senare,riktigt fin med sjöutsikt!
Allt är dock inte klart,men jag håller tummarna!

Later....♥
13 kommentarer
Hanne

Åhh så spennende! Lykke til:)

Anna-Lena

Vad kul att få fixa och ordna med en ny lägenhet. Hoppas att ni får den!

Nina

Åh så roligt, lycka till!

Camilla

Åh det låter fint! Lycka till och hoppas ni vinner :)

sandra

Åh hammarby sjöstad är så fint. Vi hade ett solarium där för nått år sen.

Lycka till och hoppas att du får den.

Niklas Eriksson

Nu blir jag ju nyfiken...

- Mest på lägenheten. Hoppas du får den, bjuder du på nån inflyttningsfest då?



/Mvh Niklas

Ellinor

Oh, vad spännande! Det är mycket på gång i ditt liv nu, vilket är roligt.

Hålla mina båda tummar hårt för att lägenheten blir er.

Kram

Emma says style, love & rock and roll.

Kul, håller tummarna för att ni får lägenheten!

Angelicas Closet

Hoppas att du vinner budgivningen!



Kram

HannahSthlm

Tack alla! Det blir klart till fredag nu istället,får ha lite is i magen..åker ju på lördag sen..;)!

Hoppas den blir vår men annars har märklaren lovat att leta på en likvärdig i samma omräde.

Älskar Hammarby Sjöstad,både puls och lugn..och vatten!

Lägger inte ut bilder förrens jag vet om jag får den eller ej.

Vi får se fredag,exiting:)!

mini

åå jag & villiam kikade också där! men det lutar lite mer åt mariatorget hållet för oss två! hoppas budgivningen stannar hos er nu, håller tummarna, kram! mini

Siram

Åh så spännande! Lycka till!

Lene

Åhh då ska jag hålla tummarna för det är ett riktigt coolt område!