Några små fynd...



Elliott hittade både blinkande lasersvärd,något annat blinkande och låtande leksaksvapen (egentligen gillar jag inte att köpa vapen till honom men vad gör man när han verkligen vill ha  ?) och fotbollsset och Manchester United strumpor.
Själv köpte jag två par skor för 200 bath (ca 50 kr),det kallar jag fynd!

Heidi Klum linnen fanns absolut inte på marknaden. Synd! Spanade verkligen!
Jag behandlar alla som beställt och köpt Heidi Klum linnen och tee's via mig i turordning.
Jag besvarar era mejl så snabbt jag kan. Lovar!♥

Jag har bara hittat en butik i Patong och en butik i Karon som har dessa linnen och tischor .Försäljaren i Patong är inte superbillig direkt och inte så prutvänlig. Ganska ocharmig man,tyvärr:/!
Därför jag måste ta 99 kr för dem.
Det kostar dessutom ca 800 bath att åka fram och tillbaka till Paong från Kamala med taxi lr tuktuk,ca 200 kr.

I Bangkok kan man säker hitta billigare,men dit kommer inte jag hinna åka,det är ganska långt från Phuket!
Synd..men Bangkok får det bli nästa Thailandsvisit,absolut!

Grå och vita linnen är nu slut hos "min säljare".
Vita tees finns och linnen i rosa,lila,blått och orange.
Vill någon mer göra en beställning så mejla mig på [email protected] så får vi se om jag har/kan ordna något du vill ha!
Både de lila ,ljusrosa och mörkrosa linnena är superfina tycker jag!♥
7 kommentarer
Malin

Dina skor var verkligen supersöta :)

Emma says style, love & rock and roll.

Vilka skofynd och kul att dina boys också hittar något att shoppa :)

Mia

Vad kul med ett lasersvärd! Och snygga skor :)

Mikaela

Gud så fina! jag vill beställa =)

queenpeach

trist att du hinner upp hit till bangkok! jag säljer ju dessa tshirts i min webshop men jag har ett annat tryck och en annan kvalité. jag hatar att pruta :S

Malin

Vad mycket du är ute och reser, man blir lite avis här där det fortfarande är mkt snö kvar. T-shirtarna med Heidi är ju underbara finns det någon möjlighet att beställa en i vit?

Toryburch

When it comes to designer shoes, the Tory Burch appears to be the right option.Tory Burch shoes is a brand that does not carry shoes only, but also other products like apparel, bags, and others. They are known to carry good quality and excellent products. So, when you buy Tory Burch boots saleit is sure to be the best.Discount tory burch shoes,cheap tory burch slippers sale at toryburchcoupon.