Mot Patong...



Internet är supersegt. Det har åskat , regnat och blixtrat i ett dygn här i Phuket.
Där av den usla updaten här.
Superhett igår ,typ 35 grader och sedan slog det om på kvällen till ett inferno av åska,blixtar och regn!
Skyn öppnade sig och eftersom vi bor nära regnskogen så var det verkligen som ett gigantiskt fyrverkerier över hela området.
Ganska coolt men lite läskigt också...även fast jag inte är åskrädd.
Vi har idag beslutat oss för att ta en shoppingraid till Patong,även om  det ser ut att klarna upp betydligt!
Inget mer regn,strååålande strålande sol..aja...jag ser iallafall fram emot en god frappino på Strrbucks!;)
Får hoppas på att bättra på solbrännan på bechen imorgon istället...

Önskar er alla en underbar fredag!♥
11 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

åh jösses, jag är åskrädd. Jag hade börjat grina ;) Ha en bra fredag snygging!

Lene

Hoppas att du hittar massa fynd!

Ellinor

Kan tänka mig att det var ett fantastiskt skådespel ni igår bevittnade. Naturens under är verkligen fascinerande.

Hoppas att ni får en trevlig shoppingdag och att ni hittar mycket fint.

Kram på dig

Sandra

fin du är :)

delinda

ha en supermysig dag gumman, hoppas på bra shopping och att solen kikar fram snart =) kramar

Jennie



Tycker alla är i Thailand nu ;)

Avundsjuuuk :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Kul att höra hur ni har det. :)

Nina

Åh så gott med starbucks! Ha en fin helg.

Erika

Åska är mäktigt!



Så härligt att vara i thailand =)

Camilla

Vi var med om världens oväder sista kvällen vi var i Tunisen i september. Jag är inte åskrädd i vanliga fall men det var fruktansvärt, regnet öste ner, himlen hade alla färger och det åskad massor. Jag ville bara åka hem på en gång och inte stanna sista natten. En kille bara förklarade att det bara skulle hålla på i ca 3 timmar. Men hallå 3 timmar är ju fruktasvärt...



Hoppas solen lyser på er igen nu!



Det finns en sak jag undrar om du skulle kunna köpa till mig när du är där, går det??



Kram

emma

Vilken fin bänk du sitter på! en sån skulle man ha i hallen! =)