Missar MIKAs Vernissage...


Hade gärna gått på MIKAs Vernissage ikväll,men är man i Phuket så är man.
Jag klagar absolut inte,vi har det abfab!

Tror dock  inte ens ni kan ana HUR VARMT det är klockan 23 här i Phuket.
Vi var på beachen till 18.30 idag.

Sitter och bloggar/jobbar på altanen med ac just nu och ändå vill jag bara kasta mig i jacuzzin.
Tyvärr får nog bubblandet vänta till imorgon pga. sovande grannar...

Rebecca kommer hit och joinar oss en vacka den 28 Mars, ska bli såå kul! Whiii!

Vad har ni haft för er denna Onsdag den 18 Mars? Hänt något trevligt hemma i Swe?♥

TUSEN Tack för alla kommentarer och mejl raringar!
Jag svarar så fort jag kan och har tid. Internet lever sitt eget liv här,men jag börjar vänja mig nu..det kommer alltid tillbaka..och det är ju iallafall upplyftande att veta!
7 kommentarer
Anonym

kommer mer bilder;) hoppas du också haft det fint:) kramar

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag vill med vara på beachen och missa mikasevent på grund av det..inte på grund av att jag är pank i tidaholm...buhuhuhu

Mia

Vad mysigt det låter att sitta på altanen och blogga där :) Och sjukt kul att få följa er hemifrån!

Niklas Eriksson

Har inte hänt nåt speciellt. Det har varit kalasväder här idag. Så mina vårkänslor är fortfarande kvar...



Hannah kom ihåg att du har semester, så inte för mycket bloggande nu!



/Mvh Niklas

Ellinor

Det var länge sedan man kände sådan riktig het värme så ja, jag tror nog nästan jag glömt hur det känns eller är. Hoppas att ac:n gör sitt i alla fall så att du får lite arbetsro.

Massor med kramar till fina dig!

mini

jag missade också tyvärr, annars hade jag bombat dig med bilder därifrån så du kände att du nästan var med...fast du är ju där borta och har det skönt så inte har du egentligen missat nåt sweetie, ha en skön dag kram! mini

delinda

skickar bilder till dig gumman ;) kramar