Greetings from Karon Beach..och försenad sneakpeak från the Taxfree!


Åhh..det är så himla mysigt här.
Woraburi är ett helt underbat hotell och vi har en suit med tre rum!
Tagit massor av bilder men det går seeeeeegt att ladda upp.
Tålamod är nog ledordet för denna vaccacion;)!
Collaget ovan skulle jag posta innan vi boardade igår men det kommer nu..istället.
Aja...Man får stressa ner och inse att man faktiskt är i Thailand.

Bilder kommer på många fler taxfreefynd och såklart på underbara Karon och suiten!
Trådlösa wifi funkar på rummet men riktigt segt är det.
Hoppas på att kunna ladda in alla bilder imorgon,den som lever får se!
Klockan är ungefär 00.30 här sooo..time to sleep!
Om fem minuter är det 24 timmar sedan vi ringde Taxi Sthlm från Odenplan för färd mot Arlanda,intensivt dygn!

Imorgon blir det beachen. Whiii!
Mitt emot vår balkong ligger den.Tar ca 30 sek att promenera ner dit.
Can't wait!

Hoppas ni har det bra i Sverige raringar,ny tävling dyker upp senare i veckan!
Love från Karon Beach♥


Update: Jag FICK upp bilden från balkongen.  Inte såååå tokig utsikt,right?;)
20 kommentarer
Kevser

så vackert

delinda

underbart gumman!!!!vilken härlig utsikt. massa kramar

Anna-Lena

Vilken utsikt!

LindaH

mysigt!

sandra

Åh vad underbart !! Hotellet ser jätte fint och utsikten ja den kan man leva med ha ha gud va nice !!

mia dh

Ojojojoj, ha det alldeles underbart, blir nog inte särdeles svårt. kram kram.

Smilla

Åhh så härligt det låter =)

kram

Emma says style, love & rock and roll.

Fyfan ser ut som rena paradiset!!

Lotta

Ha en underbar vistelse i Thailand coh så "hörs" vi när ni kommer hem.

annika

Så underbat ljuvligt det låter, ska bli kul med fler bilder - men glöm nu inte att njuta ock koppla av!

Kajsa

LOVELY!! Njuuuuuuuuuuut av din semester :)

Ellinor

Vad skönt att höra att ni kommit fram välbehållna. Passa nu på och njut riktigt ordentligt och släpp alla tankar på ett grått och regnigt Sverige.

Massor med kramar till er alla!

Niklas Eriksson

Snygg utsikt från balkongen helt klart!

Skönt att höra att resan gick bra.



/Mvh Niklas

Malin

Åh vad avundsjuk jag är :) grymt fin utsikt. you are a lucky girl :)

Mia

Gud vad härligt! :) Njuuut!

marita

avundsjuk,närå...ha det så skönt och sola och bada för mig med.och ta en teqila sunrise för mig.åh...

Josefine

Åh vad härliogt! Njut och ta vara p åtiden!



Tack för läppbalsamet jag vann i din tävling, fick det med posten idag!

Elisabet

Vad härligt hoppas du får en underbar semester!

hanna

åh, ser ju underbart ut! :) avis jag är... :/

giulia

vackert vacker så dä vill jag bo året runt !