Godmorgon Sweden...



Här i Thailand är det dock mitt på dagen nu.
ALLA i famijlen sov till klockan 9 imorse,välbehövligt!

Elliott och jag gick och köpte croissanter imorse och nu badar killarna för fullt i poolen.

Igår var vi på beachen hela eftermiddagen. Killarna slutar skolan redan 11.15 på fredagar.
Sedan blev det marknad och middag på kvällen och vi var heeeelt döda när vi kom hem vid 23.
Jag somnade med klänning på i soffan och vaknade klockan 3 av att några engelsmän i villan bredvid hade fest...då gick jag och lade mig i sovrummet...hmm....alltså välbehövligt med lite sovmorgon imorse!

Marknad är väl egentligen inte riktigt min grej och igår var första gången vi gick på den sedan vi kom hit.
Tror hela byn var där,både lokalbefolkningen och turisterna...grymt mycket folk!
Marknaden kommer varje fredag eftermiddag/kväll till Kamala och säljer allt mellan himmel och jord.
Smycken,kläder,skor,skivor,leksaker,mat ...

Killarna tyckte i allafall det var kul med marknad ,speciellt Elliott som hittade perfekta leksaker (enligt honom) samt Manchester United strumpor och ett fotbollsset by Milan.

Själv köpte jag nästan bara skor...visar senare!

Ha en mysig Lördag!
Några roliga planer?♥
2 kommentarer
Jeanette

Åh vad härligt. Vill gärna byta plats med dig. Här är det kallt och stora tunga moln tynger himlen.

Niklas Eriksson

Låter och ser härligt ut. Själv har jag fått en rejäl förkylning. Så det är lite segt, men skall nog dammsuga & damma lite. Gillar inte att ligga & vila även om det nog skulle behövas.



Här har det snöat av och till hela dagen.

Hoppas ni får en trevlig lördag!



/Mvh Niklas