East West Polka Dots by MIU MIU,Hiss eller Diss?



Allt som heter något med EAST WEST blir jag ofta förälskad i.
En liten ovana jag har;)!
Förmodligen för jag gillar min East West Bay's så mycket.
Riktigt praktiskt size är det på dem och i min East West Bayswater från Mulberry får jag tom.ner min rosa minipc.
Praktiskt or what?

Denna EAST WEST Python Bag ovan från MIU MIU har onekligen sin charm den med,säsongens hypade pythontrend mixas med polka dots.
Kul & lite annorlunda!

EAST WEST Python Bag från MIU MIU får trots en ganska piffig design... en DISS från mig.
Jag tror jag skulle känna mig som en dalmatin om jag bar den, alternativt bli smått dissy av att tvingas se på alla prickarna!

Vad säger du om East West Python Bag?
HIss eller Diss?
9 kommentarer
Malin

Måste också säga DISS :(

Tilda

DISS!!

Niklas Eriksson

Jag ger den tummen upp! Vill inte verka snål men den var lite dyr.



/Mvh Niklas

Anonym

En diss här också...lite too much för min smak.

Kram på dig

Kajsa

Njae, gillar den inte.

Man hallå, vad mysigt ni verkar ha det!!

Elsa

Diss tyvärr :/

Lene

Blir nog en diss från mej med

Emme

Om jag ska va ärlig så blir det nog diss..

delinda

diss, håller med dig om dalmatinerprickar ;)