Balmain Fring? Hiss eller Diss?


Jag tycker dessa T-Strap Sandals med fransar (och dragkedja) från Balmain är underbara! Tokfina!
Dock ser dom inte ett dugg bekväma ut men ..som sagt....riktigt fina!

Jag har verkligen inga skor att ta med till Thailand och hoppas på att kunna köpa på mig flera par där nere,av just skor.
Känns lite overklill att gå igenom sortimentet här hemma som just nu är relativt bristfälligt på "sommarskofronten"....
Vi talar ca 30-35 graders värme!

Vad säger DU om Balmain T-Strap Sandal?
Är du less på fransar eller håller dom en säsong till?
Hiss eller Diss?
9 kommentarer
Annie, :)

har du gjort din design ? :)

komentera gärna min om du kan hjälpa mej lite kort med headern :D

Clara

tycker sandalerna är superfina!

delinda

söta sandaler =) skulle sitta fint i värmen

Camilla

Hiss för att de är så fina. Men diss för att de ser otroligt obekväma ut att gå i, lite som håller fast foten och en glatt sula brukar inte sluta bra

Sara

Hiss :D

Emma says style, love & rock and roll.

njae, inte min stil.

Ellinor

Jag har blivit helt förälskad i fransar denna säsong så kan jag annat än att hissa dessa underbara sandaler. Tokfina var verkligen rätt ord.

Lene-Therese

Så söta ju!

leopardia

eh, jag dissar dem faktiskt. och jag är heeelt tvärtemot, för jag tycker inte de ser sköna ut heller ;)