Vinnare Ansiktsmasker från M J



Jag ska sluta att LOVA saker här.
I natt installerade jag Internet Explorer 8 på denna dator för jag kunde inte öppna några sidor längre.
Jag är så van vid att det liksom ÄR den sensaste versionen av Windows,men denna lilla bloggdator updaterar sig tydligen inte SJÄLV,även om den är tålig, så är det ju ingen "high-prestanda" precis.
Nåja..det slutade med att jag SOMNADE över datorn och vaknade upp så imorse.
Så jag ber om ursäkt att jag inte publicerade några vinnare innan jag somnade,det var MIN PLAN,men den funkade inte.

Jag kör igång nu med ansiktsmaskerna iallafall.
Nagellacksvinnarna kommer upp under dagen.
Grattis till MiaHB  (utan blogg) och Siv (bloggmormor) som vann varsin ansiktsmask från M J.
Mejla mig adressuppgifter på [email protected]

Grattis♥

TORSDAGSTÄVLINGEN DYKER UPP RUNT KLOCKAN 14
2 kommentarer
Ellinor

Internet Explorer är kass (enligt mig). Kör med Mozilla Firefox istället, det fungerar i 9 fall av 10!

Kram

Nabil El Alaoui Sossey

Mozilla Firefox är minst 30 gånger snabbare och bättre än Internet Explorer 8. Gör mig och världen en tjänst genom att installera det.