Tävling! Vinn LipGloss och Nailpolish by H&M!

Jag har haft en STRESSIG kväll och till råga på allt strular inloggningen till blogg.se
Det betyder att jag FÖRSÖKT i TRE timmar !
Jag har ju såklart INTE försökt logga in 3 timmar i STRÄCK,någon gång då och så.
Men icke.....sucky!

NU är jag dock nloggad!
Tänkte därför PASSA PÅ att posta det ANDRA TÄVLINGSINLÄGGET i LipGlossTävlingen från H&M.
Du hittar alla produkterna ovan hos H&M

OM DU KÄNNER för att TÄVLA och ladda din beautybox med NYA produkter.
Då ÄR detta en tävling för dig. 
Du   fightas om dessa FYRA vinster:

TVÅ trensparenta Gloss (nyansen WaterLily)
ETT ljusrosa Gloss (nyansen English Rose)
ETT underbart  färgsprakande ROSA nagellack (nyansen All Eyes On Me)


Det blir tillslut ....Ta-daaa.....FYRA  vinnare♥

OBS!JAG VET ATT DET ÄR MÅNDAG,men tävlingen startdes i  TORSDAGS!

För att tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
Som VANLIGT kan man endast lämna en kommentar per person och inägg som rör tävlingen
Det ÄR vad som RÄKNAS i lottningen sedan.
Men du KAN t'ävla under ALLA INLÄGG, En gång per tävlingsinlägg är vad som gäller
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.
Tävlingen är öppen för ALLA,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du GÄRNA låna bilderna och tipsa dina läsare!

T'ävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.

Tävlingen avslutas Fredagen den 12 Juni kl 23.59.

Lycka till!♥
39 kommentarer
helena

jag som aldrig vinner nåt kan väl ha tur nån gång..hoppas på tur..kram

Sandra

Du lottar alltid ut så fina saker :)

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med honey :)

Nonne

Klart jag är med och tävlar :)

Lilla Fröken

Det är så tråkigt att blogg.se strular ibland.



Jag är med i den här tävlingen.



Sov gott!

Therese

Jag är med:)

Millah

Jag är absolut med :))

Nanna

Jag är med!

Hanna

Klart man hänger mé. ;) Och tävlar...

annika

Vill avara med o tävla!

Ulrica

Lite nytt i beautyboxen är aldrig fel. Jag vill gärna vara med och tävla.

Ellinor

Jag är med :)

Lene-Therese

jag vill tävla! :)

Anne

Med!

Lene

Jag är med!

Angelique

Såklart jag är med :)

Susanne Stenmark

Hojtar o vill pröva vara med..:)

Amanda

kul :) jag skule vilja vara meed

sara

jag är med =)

nadja

jag är med och tävlar ser att det nått rosa :)håller tummarna

Erika-foto-mode-pyssel

Jag hade oxå problem med inloggningen.

Jag vill vinna! = )

fia

jag är med och tävlar.

mini

oj oj oj den här mamman behöver piffas till en hel del kan jag lova. vill knappt se mig i spegeln, usch. så all lycka till mig! mini

Annas inspiration

Vilka bra tävlingar du har,

jag hoppas såklart att jag vinner :-)



Kram Anna

Kattis

Jag vill vara med!

Maude

Jag är med;)

Martina

Jag är med!

evamar - tävlingsblogg

Kul! Jag är med.

ejmis

Jag är med =)

Cilla

Jag vill bli en av de lyckliga vinnarna! :D

Michaela

Jag är med :-)

Anna-Lena

Jag är med!

Ninni

Jag är med! :-)

Amanda

Jag är med! :)

Siv

Jag tävlar om dina fina vinster du alltid har. Har turen kommit till mig så hoppas jag den håller i sig ett tag till.

Kram Siv

Susanne

Hoppas jag har vinstlotten,..håller tummarna !

Tezzan

Jag vill oxå vara med =)

Jennie

Jag är gärna med i tävlingen :)

Kajsa

Fortfarande med ^_^