Update om Animalprint!

Jag vill bara förtydliga att jag var lite less..igår..vad hände med mångfalden?
Klart man gillar trender men när an läser på blogg efter blogg" Men HON har ju en sådan,så snyggt".
"Åhh..men har hon en sån,då MÅSTE JAG också ha det"
Då blir man (jag ) less! DÅ känns det ju på något sätt som trenden har falnat.
Sen finns det ju saker som är TIDLÖSA..som highheels,rock chic och SÅKLART UGG Australia,enligt mig!
Och DU har säkert något som är TIDLÖST för DIG!
Man ska använda det man GILLAR oavsett trend,så det så!

Kram♥

Update 2: För det ska ju inte bli åt motsatta hållet heller. Att man INTE köper något man verkligen gillar för att "alla har det". Jag tror dock detta faktiskt mer gäller tonåringar än oss lite äldre. William har tjatat om ett par adidasbyxor i endast en vecka,en SPECIELL modell såklart,inte bara ett "par adidasbyxor".Sedan igår sa han" Jag kan inte köpa dem NU för NU har verkligan ALLA dem",jag vill inte ha dem!
2 kommentarer
jen

Jag tror också att det handlar mer i tonåringar än äldre. Eller jag är säker.

Kram

fia

det va en skön inställning av sonen din tycker jag . Klart man ska ha det man trivs i oavsett mode eller ej. kram