Teknikdemonerna har gått till attack...



Jag ORKAR INTE!
Teknikdemonerna attackerar mig!

Först har den ena digitalboxen till STORA flatscreenen där Elliott LEVER varje morgon och kväll mellan 6-8 LAGT AV.
Dumma digitaltv!
Williams tv i hans rum är enda altenativet och VILL han ha lillebror där klockan 6 på morgonen på SOMMARLOVET?
NEJ!
NU har min lilla rosa bloggdator strulat till sig. Det är något med TANGENTBORDET. Måste lämna in den.
Har nog inte med FALLET att göra utan mer VATTENSTÄNK....
DUMMA MIG!
Så nu är jag TVUNGEN att blogga från min stationära dator i Williams rum(allt ÄR där känns det som) eller låna hans svarta laptop(jag har valt det senaste alternativet) när han sover eller inte är hemma.
Jag kan hämta min STORA ROSA laptop som är nyreparerad i helgen,men HUR ska DET GÅ tills dess?

Aja...Jag har inte glömt er. Abslut inte!
Kanske kommer jag inte ha tid att besöka mina FAVORITbloggar denna vecka i så stor utsträckning som jag skulle ÖNSKA.
Tiden jag får "lura till mig" vid de andra datorerna här hemma kommer nog mest gå åt till jobb,blogg,mail.
Men jag ska FÖRSÖKA.
Men om jag inte kommenterar eller svarar på kommentarer så vet ni VARFÖR!

NY rolig tävling och EPILERINGSTIPS kommer senare idag.
OXXO-vinnaren kommer presenteras runt 22.00

Whii..NU saknar jag Thailand sådär MYCKET IGEN.
Inte för att vädret är såå härligt i Phuket just nu ,men ändå...

Någon av er som har en utlandsresa inbokad i sommar?
Om inte..VAR vill du helst resa just nu?

Kram♥
8 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag åker ner till peace&love imorgon haha men det är den enda semestern jag får. garanterat datorfri iaf. tält. hugas ;)

delinda

men gumman, vilket teknikstrul! hmm jag vill åka till Italien haha. kraaam

fia

jag vill resa just nu till västindien typ aruba , det skulle va så skönt ... vilken otur du har med all teknik hoppas det ordnar sig snart .

kram

Joanna

Ha en jättefin dag :) Fin blogg föresten

Angelicas Closet

Jag vet hur det känns, min rosa laptop var inne på lagning flera veckor och jag höll på att bli galen. Fick låna andras datorer hela tiden ;P



Kram

Ellinor

Usch, det där med teknik säger jag bara...man kan bli irriterad för mindre.

Vi åker till Belgien första veckan i augusti. Ingen utlandsresa i den bemärkelsen men ser ändå fram emot det då jag ska hälsa på en massa gamla vänner och dyl (bodde där nere för ngr år sedan).

Vad har du inplanerat för i sommar?

Kram

mini

jag kollar på resa till bali till senare i sommar, tänkte jag och villiam skulle lära och surfa. kan va bra. om inte annat så är det bra för mitt hjärta som ligger i tusen bitar att komma iväg, igen. kram! mini

Anna-Lena

Blir ingen semester för mig i år heller, så är livet som student:) Men ett par kortare resor ska hinnas med till bla Halmstad. Önskar att jag var på en strand någonstans vid Medelhavet just nu. Trist med din dator men förhoppningsvis så har du den snart åter.