Sommarmingel Lindex Showroom



Kikade som skrivet ovan förbi Lindex Showroom i eftermiddags.
Tillsammans med underbara Delinda och Kajsa.
 Det bjöds på härligt rosémingel med söta Emma och Helen.

(Trevligt att träffa dig Camilla!)



NU blev jag ju ÄNNU mer sugen på hösten.
Såå mycket fint! Lovar!

Nu får dock vädret gärna fortsätta som idag.
MER SOMMAR &SOL!(innan hösten)♥





Leopard och jag..kanske ÄR vi inte uträknade..vi får se!
Accessoarer KAN ju vara så fint..haha..jag..ombytlig?!
Toksnygg och ROCKCHIC väska som jag bara SKA HA!
I din Lindexbutik from. Augusti/September.
9 kommentarer
Rebecka

Jag tänkte bara säga att jag har kommenterat inlägget om Therese där nere... så du inte missar det. kram på dig!

HannahSthlm

Rebecka: Jag ska inte missa! Kramar

Nina

Jättefin väska! Ha en fin dag.

Ellinor

Vad mycket fint...lite längtar väl även jag till hösten nu får jag ta och medge ;)

Kram

delinda

javisst var det mycket snyggt hehe =) du klär i leopard gumsan. kraaam

giulia

den där väskan är så snyggggggg !!:D

delinda

såg du Lindex.se på Twitter: Modebloggarna Delinda http://bit.ly/Z2pWP och HannahSTHLM http://bit.ly/bUMbX rapporterar från Lindex pressvisning av höstmodet

Sassy

Åh, de där stövlarna ser jag fram emot!

Ulrica

Den väskan skulle jag oxå kunna flytta in på.