SneakPeaks...

Dagarna bara försvinner och även om man VILL så räcker inte tiden till.
För två veckor sedan var jag på två trevliga mingel/pressvisningar.
Jag ska skriva om båda i veckan.
APOLIVA har fått många bra solcremer i sitt sortiment för barn och vuxna.
Kika på dem om du har vägarna förbi Apoteket och är osäker på vad du ska välja.
Jag använder Apolivas solstift på Elliott. Superbra och praktiskt!
Forskning pågår i FLERA ÅR innan Apoliva's produkter släpps på marknaden så man ska alltid känna sig säker med dem!
Bra tycker jag!

Hos Diesel fick jag härliga presenter både till killarna och till mig.
Diesel Kids A/W-09 ser MYCKET LOVANDE ut.
Har många bilder som kommer visas!
Ni kanske inte är jättesugna på höstkläder precis nu idag men...de finna ute i buik iaf!
Vissa saker bara MÅSTE man norpa åt sig i förebyggande syfte...

Nu ska vi ut igen och bada, sedan ska vi bort på middag!
Älskar sommar!♥

10 kommentarer
fia

Dagcremen som jag vann är super bra och lätt . masken till håret som jag fick med ett test av , du vet inte vart man kan få tag i den ??? skulle vilja ha den , den va super bra .

kram

finaste

Jag vill tacka för den fina leopardmönstrade kjolen från HM jag fick köpa av dig för ett tag sen. Den är DUNDERSKÖN i denna värmen :)

Amanda

Hej Hanna! Jag kom hem från Italien igår natt så nu har jag fått min kjol. Den passade bra och var supersöt! Tack för ett trevligt köp! Puss!

Lilly

Följa varandra på bloglovin?:)

Petra

Ahh, så himla synd att jag inte kunde vara med på det där minglet! Verkade superkul.

Att ha det gott

de ser fina ut

Ellinor

Jätte fina saker de fick. Nog för att hösten känns avlägsen just nu, men det skadar aldrig att vara förbredd när den väl slår till ;)

Hoppas du får en härlig dag.

Kram

Mia

Ska bli kul läsning! Är nyfiken på deras produkter :)

mini

s n y g g a k i l l a r !

Toryburch

A trendy yet durable multi-textured handbags from Tory Burch have Double handles and is made of Glossy leather. The handbags is Signature double "T" medallion on front. More Tory Burch handbags and other Tory Burch products such as Tory Burch sandals, Tory Burch slippers at. The all products here are high quality and low price.