Smokey Eyes and Champagne..



PÅ LÖRDAG ska jag ha en liten CHAMPAGNEBJUDNING i min nya våning.
 Det är INTE renoverat och det finns inget bord. Dock har jag sittkuddar och förhoppningsvis balkongmöbler. Champagne finns i alla fall och sjöutsikt!
Det kommer bli TREVLIGT och vi ska ändå vidare sedan.

Svettig och TOTALT hemsk kom jag till systemet med Elliott och sju ica-kassar klockan 18.30.
Kände mig som ca 290 år MEN så ville hon i kassan se LEG..igen..det är andra gången nu..på en vecka!
Kanske blir jag inte äldre utan yngre..hmm!


Lade denna make när jag kom hem och jag ska ha MER BRUNT och mindre svart på Lördag.
Bra att TRÄNA lite innan..
Annars är produkterna TOPPEN!
Rek!♥



DET BLIR INGEN TORSDAGSTÄVLING UTAN DET BLIR FREDAGSTÄVLING ISTÄLLET!
Redan runt klockan 08.00 IMORGON Fredag kommer den ligga ute HÄR!
Pressvisningsbilder och annat utlovat HINNER jag inte med nu.SJÄLVKLART kommer det längre fram men jag vill hinna allt jag vill NU men DET gör jag INTE! Gahh..VAR TAR TIDEN VÄGEN EGENTLIGEN?
Aja...Att MIN laptop är trasig KAN ju också spela en betydande roll..Kanske.
NÄSTA VECKA BLIR BÄTTRE!

Kram♥
 
6 kommentarer
Rebecka

såå söt är du på bilden hannah. du passar super i rosa läppar med :)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Rebecka: Taack!:)

delinda

supersnygg i rosa läppar!!! kram på dig

Ellinor

Du var jätte fin- precis som alltid.

Hoppas att du får en härlig fredag och att bjudningen i morgon blir lyckad!

Kram

Niklas Eriksson

Du var vacker på båda bilderna men jag gillade den översta bilden på dig bäst ;)

Det är väl inte så konstigt att du får visa leg. För du ser ju ung ut på bilderna.



Ha en bra dag & va rädd om dig!

/Mvh Niklas

Kajsa

Ses i morgon!!