Sista Chansen! Vinn ett Underbart Berlockarmband från OXXO!



Ikväll klockan 23.59 så AVSLUTAS tävlingen om det underbara berlockarmbandet från oxxo.
(Värde ca 300 kr)
Oxxo= en ny modebloggsfavorit på smyckeshimlen. Inte konstigt alls då alla oxxo's smycken är HELT NICKELFRIA och pläterade med sterlig silver eller guld.
Flera av armbanden har "budskap".
På detta hänger hela SJU berlocker! Supercute!
(och kanske någon av berlockerna bringar lycka?)

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med och slåss om armbandet,med eller utan blogg.
Som vanligt går det bra att lämna EN KOMMENTAR per person och tävlingsinlägg.
Detta är det ANDRA inlägget i denna tävling.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!

Tävlingen avslutas Torsdag den 18 Juni (ikväll) klockan 23.59.

Lycka till!♥

(Ikväll presenterar jag den NYA TORSDAGSTÄVLINGEN. Runt 21 ungefär!)
21 kommentarer
Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Millah

Jag vill vinna, jätte gärna :)

Mari

Jag vill vinna!

Jeanette

Jag är med!

Cilla

Jag är med & hoppas på tur! :)

Catta

Är med:D

LindaH

fortfarande med!!!

Rebecka

jag är med :D

Mrsmodesty



åh! En smyckejunkie som mig måste ju deltaga!!!

sandra

Åh vilket fint jag vill gärna vara med.

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen!

Anonym

Ha en fin midsommar!

ejmis

Jag är med =)

Hanna

Jag är med. :)

giulia

Hejsan Hanna !!!

Fick hem skorna idag !

DEM PASSADE PERFEEEEEEEEEEEEEKT!!!

tack för krämerna ! :d

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Vill önska dig en trevlig midsommar!! :)

M08

jag vill <3

Maria

Jag är med!

Glad midsommar! :)

Ellinor

Jag är med :)

Nanna

Jag är med!

Lilla Fröken

Jag är med.