Sex och ett halvt...igår!



Kvällen igår ägnades åt Elliott som fyllde 6,5 år!
Kanske kan verka konstigt för vissa att vi firar det .
Elliott fyller så himla knepigt mellan jul och nyår så detta kommer i allafall bli en TRADITION hos oss!
Inte som en "vanlig födelsedag" men som firande av en namsdag..ungefär.
"Stackaren" har inte ens en "riktig namsdag"...heller.

Nu ska vi ut på bryggan vid oss och äta brunch!



OCH DET HÄR URSÖTA PAKETET fick jag av Delinda i Lördgas.
Är så fint så jag inte vill öppna det...men ikväll;)!

Ciao!♥
6 kommentarer
finaste

Min sambo gör nästan likadant med sina 3 flickor. De fyller, konstigt nog, år samma dag alla 3. Så när de har sina namnsdagar kalasas det lite extra =)

Rebecka

åh vad roligt att fira halvårsdag :D

Ida

nej vad gulligt att fira det! :)

Ellinor

Det förklarar saken...Synd bara att ingen kom på det när jag var yngre. Fyller i början av januari så jag har lyckats slå ihop alla årets festligheter inom loppet av två veckor.

Hoppas att han var nöjd med kvällen.

Kram

mini

det är klart man ska fira halvåret också. villiam fyllde sex och ett halvt för en månad sen, då var det tårta och läsk! namnsdagarna fixar vi genom bolibompa, vi med killar med väääldigt ovanliga namn...

Ellinor

Det var en fin tradition!:)