Reminder! Sista Chansen! Vinn Lipgloss & Nailpolish från H&M!



IKVÄLL klockan 23.59 så AVSLUTAS min TORSDAGSTÄVLING där du kan vinna Lipgloss eller Nailpolish från H&M
Tre gloss lottas ut samt ett lack. Nyanserna ser ni ovan!

Även om det regnar och BLÅSER just nu så kommer SOMMAREN SNART.LOVAR!
DÅ är det bra att vara rustad för alla sommarfester!
 Passa på att vara med!♥

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du GÄRNA låna bilden och tipsa dina läsare om tävlingen.
För att vara med så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.

EN KOMMENTAR PER PERSON OCH TÄVLINGSINLÄGG är vad som räknas i lottningen när tävlingen är avslutad.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Fredag (ikväll) den 12 Juni klockan 23.59
Vinnarna presenteras på Söndag klockan 20.00

Lycka till!♥
31 kommentarer
Therese

Jag vill vara med:)

Simone

Hejhej! Jag är gärna med och tävlar! Du har hittat precis rätt färg inför sommaren! You go girll! ps. Grym blogg!

Jennie

Tack så mycket :)

Emma says style, love & rock and roll.

Im in!

Kattis

Jag är med!

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Lilla Fröken

Jag är med. :)

Nonne

Jag hoppas på lite tur :)

Amanda

Jag är också med! =)

Amanda

kul, jag vill väldigt gärna vara med :)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med!!!

sara

jag är med

Anne

Med.

Carola L

Jag är med

Linda

Jag är med=)

Lene

Jag är med!!!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla.

Ellinor

Jag är med

Ninni

Jag är också med! :-)

Emelie L

Jag vill vara med och tävla !

kram :)

helene ljungberg

jag vill hemskt gärna vinna nu,kram

fia

jag är med och tävlar .

Kajsa

Klart man vill vara med som vanligt!

Hanna

Jag är med och tävlar!

Nanna

Jag är med!

Susanne

Tar en lott och hoppas nu på tur!

LindaH

självklart med

emma

Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dej här: http://askerkling.blogg.se/2009/june/veckans-blogg.html#comment Som pris blir du länkad i en hel månad. Om du inte vill vara med så kanske du vill rösta?

Millah

Jag är med :)

Kajsa

Fortfarande med! :D