Råttor är släkt med myrslokar? Och VINNARE!




Igelkotten är släkt med fladdermus? Koalan är släkt med kängru?Vargen är släkt med bäver?Elliott sitter och leker professor med sina DJURBÖCKER.
Det är stora DJURATLAS och inga små pluttifnutt böcker,om ni ville veta!
Måste gå och reda ut dessa begrepp snart tror jag....om inte annat är han för SÖT när han "läser" högt.
"Chansa du själv då om du vet så mycket" är hans svar om jag dementerar så det är nog lika bra EGENTLIGEN att bara LYSSNA!
IBLAND blir det faktiskt RÄTT..också!♥

GRATTIS SÅKLART alla vinnare som NI SER i collagen ovan! Inte glömma!
Kan ni läsa vad jag plitat ihop! ?Hoppas det! Hojta till annars!
Mejla mig era adresser på [email protected]
4 kommentarer
delinda

så söt han e =) hoppas ni får en mysig kväll. kraaaam

Hanna

Grattis till er!



Jag ställer upp i en fototävling där man kan vinna en dator. Gå in på länken nedan och rösta på mig! (klicka på snäckan)



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Lilla Fröken

Vad otroligt glad jag blev Hanna! Nagellacket var ju det jag helst av allt ville vinna. :)

Ellinor

Grattis till alla vinnarna!