Power Pink On samt MISSAT Mathias och Måns...



Ikväll är en sådan kväll som inte känns riktigt helt OK.
Jag har missat min lillebrors studentmottagning.
Jag har missat pubisherträff på CJ.
Dessa saker har jag dock inte missat för att ville missa det utan för att jag inte KUNDE få ihop det.
Hade mer än GÄRNA kikat förbi båda,om det bara hade funkat!

Som grädde på moset? missar jag ikväll ÄVEN Måns Zelmerlöw LIVE,
Cafe Opera.
Inte för jag hade någon vidare energi för utgång ikväll men jag ville ju SÅKLART se MÅNS.
Säkert trevlig fest för RADIO 107.5 som FYLLER 1 år. Också.Grattis!
TYVÄRR KAN MAN JU INTE KLONA SIG SJÄLV.
(om man inte är ett ..får?)
VAD PRAKTISKT DET VORE IBLAND!


MEST TRÅKIGT SÅKLART är ju att jag MISSADE Mathias student.
Sorry! ♥

Imorgon stundar dock TVÅ ANDRA studentmottagningar och Power PInk är på,efter önskemål från er!



Har även en NY kudde från INDISKA och ett sprakande rosa CANDY CRUSH LipGloss från Maybelline.

PINK POWER...RIGHT?♥

7 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

jag missade min lillebrors tjejs studentbal ikväll för att jag var tvungen att jobba. riktigt trist. men hon och lillebror kom precis förbi efter balen så att jag fick se dem iaf!

Ellinor

Ibland hinner man faktiskt inte vara på alla ställen på en och samma gång, hur gärna man än hade velat. Jag är säker på att din bror hade överseende och att det kommer att komma fler tillfällen att se Måns ;)

Hoppas du får en lite lugnare fredag.

Kram på dig fina du

Niklas Eriksson

Va tråkigt att du missade din lillebrors studentmottagning. Vad du passade bra i rosa! Du var jättesöt på bilden.



Ha en bra dag och var rädd om dig.

/Mvh Niklas

Christine i Paris

Åh jag skulle också behöva måla naglarna... men jag pallar inte. :-P

fia

Att hinna med allt är ju en omöjlig het , och jag hoppas du inte tar ut och och blir sönder stressad .

Jätte fin färg på nagellacket jag passar på att önska dig en toppen helg .

kram

Jeanette

Snyggt! Stod i frysdisken idag och funderade på om jag skulle köpa en Ben and Jerrys men kunde inte bestämma mig. Vet att du gillar deras glass - vilken skulle du rekommendera?

Karla

Ja vi hade verkligen tur att det inte var min pappas plan som störta. Men tyvärr så blev det ju otur för personerna i det andra planet :(. Det är synd att sånna här hemska saker händer.