Inte utan min ROSA EPILATOR...



Jisses! Konstigt att vakna upp till ett så här pass TOMT hem!
Utan barn,utan leksaker och utan saker...över huvud taget!
Sängar,köksgrejer och badrumssaker har vi ju men INGA permanenta möbler.
MINA saker är ju INTE här except goodiebags,makeup,lite kläder,dator,kamera och EPILATORN.

(Inte ett steg utan min epilator. Nåja..men jag har verkligen blivit fäst vid den!)

Jag fortsätter min resa med PHILIPS ROSA EPILATOR.
I helgen var det ju dags för armhålorna och bikinilinjen och det gick toppen,utan kyla.
Den medföljande kylaren ska man enbart använda till benen, det står i instruktionsboken.
OCH...Jag är tydligen toalt OKÄNSLIG för jag tycker INTE DET GÖR ONT.
Inte ens utan kylsystem.
OM jag skulle tycka det så skulle jag självklart skriva det.
Jag är ganska känslig för vanliga rakhylvar och får lätt prickar under armarna men av denna..inte EN prick!
Inte hittills iallafall.
Otroligt tacksam att jag fick deltaga i Philips tävling för nu har hårborttagningen blivit ett MYCKET ENKLARE kapitel i MITT LIV!
Jag tog med epilatorn hit för att ev "bättra på armhålorna"  i går kväll .
Med rakhyvel brukar de annars behöva trimmas ca varannan dag,men epileringen verkar hålla längre!
Jag hade ingen förhoppning om DET INNAN jag sett det i verkliga livet.

Jag VET att man ska ta upp NEGATIVA aspekter på detta med epilering..OCKSÅ,men jag har FAKTISKT inga sådana!
OM jag upptäcker några,jag ska verkligen LETA, så är ni de första att få reda på dem.

Fortsättning följer!♥
10 kommentarer
Simone

Ta det försiktigt med apilatorn bara så du inte får åderbrock :/

Emma says style, love & rock and roll.

ohhh, kanske ksulle testa epilator med andra ord, har inte vågat än.

HannahSthlm

Simone: Varför får man åderbrock av epilator? Är inte det genetiskt? Det trodde jag iaf!

giulia

Jag har också epilator men tycker det gör förfärligt ont !! jag vaxar hellre , allt samtidigt hahahaha :,p...

Wysteriia

Jag vill också ha en epilator :P

Ellinor

Roligt när man hittar någonting som verkligen funkar. Kanske skulle ta och prova den jag också, men väntar på att hela testperioden ska ta slut först ;)

Kram

Lotta

Har du annvänt epilator förut/annan modell och var det i så fall lika smärtfritt? undrar eftersom jag köpte en Philips epilator på mitten av nittitalet och använde den EN gång, gjorde så ont att jag trodde jag skulle svimma.

Anonym

funderar på att köpa en epilator ,men vetdu hur mkt den kosat ?:)

Sheila

Hej! Jag ska skaffa en epilator och jag behöver hjälp med att hitta en riktigt bra! SKulle du inte kuna tipsa!?

;D

Sheila

Hej! Jag ska skaffa en epilator och jag behöver hjälp med att hitta en riktigt bra! SKulle du inte kunna tipsa!?

;D