Höstrusk?!



Imorgon är det dax för Elliott att gå på sin tredje PRESSVISNING.
(Jag följer OCKSÅ med)
Denna gång är det Diesel KIDS.
Kanske kan lillprinsen finna det av större intresse?! Jag håller tummarna.
La Redoute var nog inte Elliott's grej,dock var det FINA HÖSTSAKER som visades upp.
Förlåt att jag inte hunnit ladda upp bilderna, men DET kommer!
Ni känner ju mig!Jag vill gärna skriva något till också,inte ENBART visa bilder.

TROTS DEN BISTRA VÄDERLEKEN ÄR DET INTE HÖST ÄN även om man kan TRO DET.
ISKALLT så fort man sticker ut huvudet. Elliott hostar som en valross och har fått vara INNE i två HELA LÅNGA dagar.
Imorgon kanske jag borde ta på honom en MÖSSA?
Kan förstå om många är sugna på en LITEN SNEAKPEAK mysiga höstkoftor och snygga boots, förhoppningsvis ikväll!

Later!♥
7 kommentarer
Lilla Fröken

Håll ut. På tisdag sägs sommarvärmen vara tillbaks. :)

Ellinor

Hoppas verkligen att solen snart hittar tillbaka till detta bortglömda (?) land. Den visade sig lite idag men bara för att snart motas bort av tunga grå regnmoln suck Ska det aldrig ta slut?

Hoppas att ni får det riktigt trevligt under morgondagen. Kan vara skönt att komma ut lite efter så lång husarrest ;)

Kram på dig

Kajsa

Då ses vi där då :) Vilken tid går ni dit på ett ungefär?

Kram!

Johanna

Jag vägrar höst nu! :). Jag tror på lite sol snart, hoppas ;). Kramis

delinda

hoppas ni får skoj, ses imorg =)

Anonym

Tips till alla bloggare! På http://sthlmcruise.blogg.se kan man vinna en lyxhytt på årets största satsning på ungdomskryssningar! Några av artisterna som kommer: Afasi & Filthy, Maskinen, Hoffmaestro & Chraa, Far o son m.m Det blir garanterat grymt bra drag!

mini

vi ska också till diesel idag, jag och villiam. hoppas hoppas vi ses där! kramar tiller fina! mini