Hannah Säljer...

Kvällen har ägnats åt barn,barn och barn.
Ballonger,Firefox 3 (ÄR det verkligen bättre än I E ?)och att FOTA SKOR!.
Har så MYCKET FINT OCH NYTT att SÄLJA,men jisses VILKEN  TID det tar att sätta ihop.
Fota,ladda upp,länka,skriva...Jag fortsätter i veckan!

Har  r n ETT HELT RUM med saker som är oanvända eller nästan oanvända.
Snart ska mäklaren in och mycket MÅSTE bort innan fotografering.
Vi FLYTTAR ju OM ca 2-3 VECKOR!
På många plagg finns tom. LAPPAR kvar. Dessa ska jag försöka sälja först.

HELT OANVÄNDA SAKER!
Passa på,först till kvarn!♥



Jag har dessa plagg/skor ute HÄR på bloggen i TRE DAGAR.
Har ingen visat intresse läggs de ut på Tradera på ONSDAG.
Först till kvarn gäller på allt!♥

OBS! OBS! MÅNDAG KL 16.00:
OBS!HEIDI KLUM TEE och ROSETTSKOR är RESERVERADE!
För tillfället ENDAST LEOPARDPUMPSEN KVAR!

Mejla mig om du är intresserad asap på:
[email protected]



Dessa skor finns ute som NYHETER/PUMPS hos Din Sko.
Båda är oanvända och med lapparna kvar bak på skon!
JAG SÄLJER DESSA HELT NYA SKOR FÖR MINDRE ÄN HALVA PRISET!




Säljer dessa snygga LEOPARDPUMPS i stl 38.
NYPRIS Din Sko 299 kr
MITT PRIS 119  kr,inklusive FRAKT= 159 kr
(Passar någon med 38-39 då de är LITE stora i stl.)


Jättefina ROSETTPUMPS I SVART.
Rosett bak på skon och silvermetallic-klack.
Klacken är 9 centimeter hög

NYPRIS Din Sko 349 kr
MITT PRIS 119 kr,inklusive FRAKT= 174 kr

Stl 39. Normala i storleken!



Mejla mig som skrivet ovan vid ev. intresse!
ENDAST SERIÖSA KÖPARE!
Mig når ni dygnet runt(nästan) på:

[email protected]

(hannahpunktsthlmsnabelahotmailpunktcom)

Passa på att fynda!♥
9 kommentarer
Nazli

fina saker!! =)

Linda

Är Heidi klum teen vädligt stor i strlk eller?

Ellinor

Förstår att det är bråda dagar nu när flytten stundar. Men vad roligt för er med nya miljöer och allt :)

Lycka till!

Kram

Maja

Godmorgon. Allt bra med dig? Jag tänkte bara tipsa om min blogg, där jag just nu skrivit en inlägg om hur du kan få länge hår, intresserad? kika gärna in! Majaalins.blogg.se

Niklas Eriksson

Mycket fina skor var det, men jag avstår att köpa ;) Nej jag tycker inte att Firefox är bättre än Internet Explorer 8 däremot tycker jag att Opera 10 är bra mycket bättre än både Firefox och Internet Explorer.



Ha en bra Måndag och va rädd om dig!

/Mvh Niklas

Helena

Godmorgon! Kul med flytt, har liknande leopardskor själv.Hoppas att du får en fin måndag, kram!PS. Gillar verkligen doften som jag vann hos dig!

Christine i Paris

Haha, jo men man håller ju gärna fast vid vissa grejer! Har tröjor som det är hål i men som jag bara älskar för mycket för att släppa. :-P



Hoppas du får en bra måndag gumman. Kram!

Linda

OKej men jag vill inte att den ska sitta tight direkt, jag brukar ha small eller medium på kläder beroende på strlk.

Julia

Jag skickar ett mail...