För JAG har världens vackraste ben...hårfria...

Idag är ingen SUPERbra dag. Stressig till tusen och jag har VÄDIGT bråttom just nu.Också.
Ser fram mot kvällen,då ska jag bara ta det lugnt. Fast DET kan man ju inte med barn,men...ni hänger med?!
En sak som ÄR bra idag och de senaste veckorna är dock mina FINA ben.
Kanske inte fina i egentlig "snyggo- bemärkelse" men OTROLIGT HÅRFRIA!
Och alla hårfria,silkeslena ben utan märken eller röda plitor ÄR fina. Bleka eller ej!
Eftersom jag HATAR rakHyvlar(med stort H) känns detta sååå bra,jag ska ALDRIG mer använda en rakhyvel.

PHILIPS Santinelle Ice Premium Epilator is the ONE!♥

Gick lös med min rosa lilla vän igen imorse och prövade även peelinghansken. Wow!
Perfekt om något hår är inåtväxt eller bara för att få igång blodcirkulationen.
Ikväll ska ni få fler bra EPILERINGSTIPS av mig!



Hörs raringar!♥
6 kommentarer
Niklas Eriksson

Kul att du är nöjd med Epilatorn, men gör det verkligen inte ont?

Ha en bra kväll & va rädd om dig!



/Mvh Niklas

Wysteriia

vill också ha en!!!!! :P

Ellinor

Får nog bli en sådan här trots allt. Dina lovord har övertygat mig!

Hoppas du får en lugn och skön kväll.

Kram

Irina

Vad olika folk är. Vissa skriver att det gör ont och andra tycker att det inte känns alls. Jag skulle garanterat vråla rakt ut... önskar att min smärttröskel var mer som din. :-)

helena

tack sötaste Hanna för VÄLDIGT fina skor, tyvärr passade dom inte mig men dotter blev lycklig! önskar dig en härlig fortsatt sommar..kram

helena

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas: Nopp..inte ont... Men så har jag dragit ut hörntänder UTAN bedövning också..haha..allt är ju som bekant relativt;)!



Wysteriia: Du får äönska dig en:)!



Ellinor: Ja,den är faktiskt superBRA,jag LOVAR! Kram



Irina: Ja! Men jag är ganska smärttålig och sedan är jag inte rädd för smärta som går över..om du förstår hur jag menar. När jag epilerade med denna första gången var jag inställd på att det SKULLE göra ont men så gjorde det INTE det. På vissa hårstrån känns det ungefär som när man ligger på en "spikmatta" (om du prövat den nya versionen i plast..äldre tidens spikmattor vet jag inget om;),att ligga på spikmatta tycker inte jag GÖR ONT men det KÄNNS.På andra hårstån känns det inte ALLS.

Om du prövar så tror jag inte du kommer tycka det alls är såå smärtsamt!:)



Kram



Helena: Vad bra att de kom fram,men vad synd att de ej passade. Bra att dottern kunde ha dem iaf!



Kram