Elliott...Vattendjuret!

Jag får ingenting VIKTIGT gjort just nu!
Mycket händer men jag känner mig grymt..oproduktiv?
Ska ta med mig frukost ner på bryggan nu.
Tyvärr funkar det inget bra att jobba med laptop I SOLEN.
Kanske ger det ett FÖRSÖK IGEN under dagen?


Elliott ska gå på MUMIEMUSEEM med mormor så det känns som jag BORDE passa på att vara produktiv!
Kanske är det värmen som gör att man blir handlingsförlamad? JAG skyller på den i allafall.
Och när jag är med Elliott,som jag kommer vara hela sommaren, så får jag dåligt samvete om jag är inne och...
Ekvationerna går liksom inte riktigt ihop!

Någon som förstår mig?



Ska försöka publicera vinnare i alla mina AVSLUTADE TÄVLINGAR ikväll samt skicka ut vinster jag inte hunnit med!

Hur ser dina planer ut för dagen?♥
5 kommentarer
delinda

härligt gumsan =) vi får ses snart igen. kraaam

Emma says style, love & rock and roll.

Förstår vad du menar, svårt att få något gjort i solen men man vill samtidigt inte sitta inne i det fina vädret!

mini

men åå titta, ni har ju en egen brygga! dit kommer vi gärna med en picnickorg och hälsar på er fina :) mini

Ellinor

Vad mysigt det ser ut. Vilken lyx med "egen" brygga. Kan tänka mig att det kommer att bli ett kärt smultronställe nu i sommar :)

Kram på dig

Fru Evelina

hej gumman! så mysigt ni ser ut att ha det! jag skulle gääärna vilja ha lite vatten att plaska i här på tomten haha =)



kram