Elliott William & Hannah 20090610



Två UNDERBART söta killar har haft skolavslutning hela förmiddagen.
Med tanke på vädret skulle man nästan kunna tro att det nalkas JULLOV istället för SOMMARLOV.
Men...de flesta elever på skolan verkade glada..ändå...regnet till trots!

Verkligen en fin SOMMAR-OUTFIT jag fick till! Hmm!
Men UGG'sen var NÖDVÄNDIGA. Jag hade frysit ihjäl..nåja..annars!

Vi ska fira lite under eftermiddagen så nu har jag bråttom att fixa i ordning här.

Kvällen blir FÖRHOPPNINGSVIS LUGN så vi hörs igen DÅ!

Kram från oss♥
9 kommentarer
helena

här i uppsala slutar barnen påfredag,hoppas på lite sol tills dess.kram..

Camilla

Åh jag kommer ihåg hur det kändes på skolavslutningarna och sen sommarlov! Skulle mer än gärna ha ett sommarlov igen! Själv ska jag bara ha 2 veckors semester, eftersom jag har ganska nyanställd så blir det inte mer (och jag har ju redan haft en vecka nu i vår)

KRAM

Malin A

Vilka stiliga pojkar du har, verkar så goa!

Niklas Eriksson

Trevliga bilder! Som jag skrev tidigare, du passar riktigt bra i svart. Hoppas killarna får ett trevligt & soligt sommarlov!



/Mvh Niklas

Emma says style, love & rock and roll.

så fina de är dina pojkar!!

delinda

fina ni är alla 3! ja vädret är inget vidare direkt, hoppas det blir bättre när vi ska ses ;) kraaam

helena

tack..dina pojkar är jättefina, jag har tre pojkar och två tjejer, i åldrarna 6, 12, 18, 22 och 24..kram

Ellinor

Regn eller ej, kan man vara annat än glad när det vankas sommarlov!

Hoppas ni haft en riktigt bra dag.

Kram

Alexandra

Vilka fina killar. Och du med:) Ja det där med träna är underbart... när man har tid...