Djup och Yta.....Har DU något bra BOKTIPS till mig?



Jag sticker INTE under stolen med att jag IBLAND gillar att kika i "pappersutgåvan" av VR.
Nu har förra nummret legat här hemma en vecka så idag får den åka med till parken!
Vogue UK och annat är jag för rädd om för att släpa ut bland grus och gräs och en GLASSKLETIG Elliott!
Mest spännande att kika i VR är det SÅKLART för att det OFTA står om modebloggar där.
Roligast var det när söta Ebba var CR men LITE kul är den fortfarande,enligt mig.

PAPPA UTAN BARN är en bok jag fått i present av en vän. Jag har aldrig tid att läsa böcker men den här veckan ska jag ägna eftermiddagarna åt att ligga på en filt i parken och LÄSA när Elliott leker.
Hade min bloggdator FUNGERAT hade jag med all säkerhet tagit med den,men nu får det bli bok istället.
Jag har börjat läsa PAPPA UTAN BARN och jag fortsätter bli upprörd och irriterad av/på myndigheter,psykiskt labila föräldrar och manupilation.
Alla historier har alltid två versioner men i ALLA PROCESSER tycker jag att BARNENS bästa ska vara det självklara fokuset.

Jag recenserar den när jag läst klart!

Någon som har något annat BOKTIPS till mig?♥

(Bilder från DIESEL KID's pressvisning förra veckan och den NYA TORSDAGSTÄVLINGEN kommer ikväll!)
4 kommentarer
Niklas Eriksson

Något boktips har jag tyvärr inte. Men hoppas du & Elliott får det skönt i solen!

Själv lyssnar jag på Peace & Love festivalen. Jag bor så nära så det räcker att öppna fönstret för att höra en del iallafall.



Ha en fortsatt bra dag!

/Mvh Niklas

Bim HD

Läsning att rekommendera, hm...

Caroline Engvall - "14år och till salu - en skakande svensk historia" Behövs inte mer än titeln som förklaring på den läsningen, eller hur?

Tänker annars själv snart ta och bita i "Huset på Arlozorovgatan" av Simon Kudrischoff. Sägs av alla(?) vara helt underbar och ett måste att läsa... Men, måste först läsa ut Dennis Lehane "Svart nåd" så... Tur något ligger och väntar ;)

Må så grankott...

Ellinor

Om du kikar i kategorin "böcker" på min blogg hittar du många läsvärda tips.

Annars har jag precis påbörjat boken "Labyrint" av Kate Moss, vilken sannerligen verkar lovande (gillade du Da Vinci koden är den ett måste). Annars är Khaled Hosseinis böcker Flyga Drake och Tusen Strålande Solar, fantastiska båda två.

Kram på dig

Alicia

vad heter den stora killen brevid''elliot''`?