Är det en leksaksdator det där?



Just nu är jag MEDVETEN om att jag publicerar blogginlägg på löpande band,
och dessutom UTAN att PINGA DEM.
MEN..ibland har nöden ingen lag.
Det är TUR jag har min minilaptop,den rosa saken från LG, att ha med i väskan.

Vissa ÄLDRE (mest "gubbar") brukar fråga om det är en leksaksdator.
Den frågan är nästan för dum att svara på,men eftersom jag är SNÄLL så brukar jag ändå le och säga "nehej då".
Blahi-blaha!

EGENTLIGEN ville jag inte BERÄTTA det som komma skall.
Det känns VÄLDIGT TYPISKT MIG!
MEN... ifall någon går i valet och kvalet angående en X110 från LG så kan jag AVSLÖJA att de är EXTREMT hållbara!

När söta Kajsa och jag var på TV4/Rädda mammorna-galan i Söndags hade jag med rosa LG X110 i min lilla E W Bay's ,från Mulberry.
Vi kom ganska sent så vi fick ..liksom klättra upp rätt högt på LÄKTAREN som de byggt upp i studion.
För varje TRAPPA/SITTLÄKTATRE var det ungefär en meter.
Väldigt glest byggt med HÅL bakåt.

Eftersom vi hade stilettklackar som var ungefär 15 cm höga var vi ganska GLADA att vi lyckats vingla upp på läktaren utan att rasa igenom/ha av en klack.
Sjönk ner på platserna och ställde väskorna på "golvet".

POFFF!

"Det var NÅGOT som trillade ner,en väska tror jag",säger en tjej bredvid mig.

FÖRSTÅR NÅGON PANIKEN NÄR JAG SER LILLA EAST WEST BAYSWATERN med LG X110 (rosa bloggdatorn) i, ca 6-7 METER ner,på BETONG-GOLVET!
Krånglade mig SJÄLVKLART ner,med stilettklackarna och IN UNDER LÄKTAREN och var beredd på att öppna en liten svart Bay's full med glas-splitter.
Men icke...LG X110. I lika bra skick som innan fallet.

Slutsats:
ANTINGEN är dessa BLOGGDATORER från LG extremt TÅLIGA eller så är MULBERRYS väskor EXTREMT BRA som dataväska.

Är det inte AMAZING?♥

Ikväll prenteras alla vinnare och imorgon blir det ny TORSDAGSTÄVLING!
12 kommentarer
Lene-Therese

shit vilken tur! :) jag älskar LG :)

Irina

Vilken mardröm! Fattar inte att den verkligen klarade fallet. LG borde använda denna berättelse i sin reklam. :-)

delinda

jag borde skaffa en sådan jag med haha =)hoppas du haft en fin dag gumman

delinda

jag borde skaffa en sådan jag med haha =)hoppas du haft en fin dag gumman

Emma says style, love & rock and roll.

haha puuuh att datorn klarade sig!!

Niklas Eriksson

Misstänker att väskan hade en avgörande betydelse för utgången faktiskt. Sen skall du vara vaksam för hårddisken kan ha tagit skada, även andra delar kan ha fått skador som inte syns direkt. Men Hannha du verkar vara en tjej med tur iallafall.



Ha en bra kväll!

/Mvh Niklas

Ellinor

Kanske var kombinationen av dem båda? De verkar i alla fall vara av gott virke då de klarade sig oskadda från det hemska fallet ;)

Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram

Erika

Vilken tur att den inte gick sönder!

Miss Agda

Ja, det var amazing! Det är bra grejer du äger :-)

annika

kan du please visa en bild på dina naglar lackade med Power Pink, är så nyfiken på hur lacket ser ut på naglarna.

Lotta

vilken tur att den klarade sig! :)

Lotta

ännu en gång har vi härmat varandra, har den datorn oxå fast i svart och jag kan hålla med om att den tål en hel del. Jag har råkat trampa (ganska hårt) rakt på den när snälla sambon ställt ner den på golvet, hm man kan undra hur han tänkte där, men datorn höll i alla fall.