A Kiddo Day...

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara är utmattad?
Mitt huvud har dunkat som en kyrkklocka som hakat upp sig,sedan jag vaknade.
Inga tabs i världen hjälper.
Jag har iallafall fixat en KIDDO DAY som blev riktigt lyckad.
Både William och Elliott hade jättekuligt,och DET var huvudsyftet med dagen!
MISSION COMPLETED!





Elliott tycker verkligen det är SÅ KUL att äta plockmat på tandpetare,eller som idag....FLAGGOR!
Ett bra tips om du vill få ditt barn att tex. äta grönsaker....Sätt dem på tandpetare och lägg på en rolig tallrik.Voila!
ALLT på bordet var anpassat för BARN,in i minsta detalj.


Tårta har vi såklart också bjuit på.
Och varför inte slänga på några ljus? Det blir ju roligare,fast ingen fyller år!
Elliott TRÄNADE dock på att BLÅSA UT LJUSEN så han ska vara EXPERT nästa gång han fyller.Smart!

Har en del jobb jag MÅSTE göra nu ikväll.Har inte fått något sådant gjort på hela dagen.
Just nu försöker jag få Spiderman att sova..men han vill bara hitta på NYA ÄVENTYR!
Spiderman aka Elliott gastar:"För jag har SOMMARLOV,för jag HAR FAKTISKT LOV...och får vara VAKEN".

HUR MYCKET ENERGI HAR BARN,egentligen?
Mina små guldgossar är iallafall de bästa i världen,så det så!♥
11 kommentarer
Rebecka

söta dom är och vad härligt med sommarlov :)

allt bra med dig hannis? :) kram

Nina

Vilken mysig dag!

Alixandra

Vi har avslutning imorgon. Lite udda avslut eftersom han går på en engelsk skola. Vet inte hur vi ska göra med firandet. Blir tårta antagligen eller en lunch på avenyn. Jag lär oxå få tjötet om att vara vaken läääängre :) De är för goa!! Kramar ps. nu är huset/skola bokat.....

Ellinor

Vad mysigt det låter och vad fint du har ordnat det för dem. Du är verkligen toppen på alla håll och kanter!

Kram på dig

Milena´s Walk in Closet

ÅH vad mysigt då måste dom ha kännt sig väl uppskattade och duktiga över året i skolan!

Va fint så ska jag också göra för mina barn när dom gått ut skolan eller gjort något annat bra!

kram

Kajsa

Vad fint, du är en GRYM MAMMA!!!!

HANNA

Hej :) fin blogg.. besök gärna min och skriv vad du tycker! Kram



http://h88.blogg.se

Emma says style, love & rock and roll.

hahahaha farligt med sommarlov - nu kommer han aldrig att vilja sova!

Att ha det gott

Dina grabbar är så fina

Min tjej brast ut i ett Du bestämmer inte över mig när det är Sommarlov idag

Lilla Fröken

Åh! Jag minns verkligen glädjen över att få sommarlov efter avslutningen. Vad sött det var att alla barn fick en blomma med sitt foto på kring halsen. Trevlig kväll Hanna!

delinda

fina bilder, ni är såå goa =)