What a day...



Är på väg till Tyresö..igen...för en grillafton.
Blev så sent så Elliott sov kvar där hos våra vänner och jag tog nattbussen hem.
Var så himla trött så efter jag träffat Milo (ovan) så somnade jag och störtade av bussen 02.30 yrvaket.
Guess what? Jag glömde min mobil..på bussen.
Vaknade upp imorse och hade panik! Alla nummer och hur ska man få tag i någon?
Köpte en ny mobil på dagen,vad ska man göra?

Nu har tjejen som hittat den hört av sig på min nya mobil och passande nog bor hon på Tyresö också.
Hon har verkligen varit en duktig "detektiv" efter mig!
Världens snällaste tjej!
Så..först möta henne och sedan träffa min lilla smurf och de andra för grillafton.

Jag får TILLBAKA min mobil!♥


Hörs imorgon! Då åker jag och Elliott från Sthlm men datorn följer med,såklart!
13 kommentarer
Elin

Vad bra att en vänlig och ärlig människa hittade din mobil. :)

★ sandra ★

vilken tur du hade att någon hitta din mobil!

+ gud vad du är söt människa! :]

SÖTSUR

Usch, vad jobbigt att tappa mobilen, men skönt att det finns så snälla människor som orkar leta;)

Ninni

Tur att det finns ärliga människor! Men jösses vilken liten goding!

En Bitter Blondins Blogg

Gud vad snällt! Såna människor tror man ju inte finns.



Jag ville bara tipsa om en ny tävling som jag har, där du kan vinna en spikmatta från Shakti! Tävla här:

http://josabeth.blogs.se/2009/07/16/vinn-en-shakti-spikmatta-6528514/



Kram kram

Erika

Vad skönt att det var en ärlig människa som fann din mobil.

Att ha det gott

Vilken tur med mobilen

vilken super söt kille du har

Ellinor

Skönt att höra att det fortfarande finns så pass ärliga och snälla människor.

Hoppas ni får en trevlig grillafton.

Kram

fia

vad tur att den tjejen va så himmla snäll och leta rätt på dig . sådana människor skulle det fiunnas fler av . önskar dig en toppen fredag . kram.

Camilla

Vilka sötisar ni är!

Tur med mobilen, vilken snäll tjej, finns ju de som inte skulle skulle tveka att använda den själv istället

Kram

Ellinor

Jaså det kanske blir en vovve då?:)

delinda

kram på dig gumman, ha en härlig kväll hoppas vi kan ses snart =)

Fru Evelina

sööötaste vovven och sötaste eliott!