Vinnare Yvonne Ryding Instant Repair!



Stort Grattis till Sassy som vann INSTANT REPAIR från Yvonne Ryding.
Hoppas DU vill ge oss en liten recension sedan! Skulle vara spännande!
Mejla mig din adress på [email protected] så kommer den snart i din brevlåda!

Och när ni ändå har mig här....on-line...
Efter bubbelbad,bokstavsbok OCH memory med en nu sussande Elliott passar jag på att berätta för er vad jag tycker om de två övriga produkterna jag fick från Yvonne Ryding.

A Beautiful Idea Bodyoil är en kroppsolja som innehåller naturligt karotenoch vitamin E.
Känns perfekt efter dusch en sval sommarkväll när man kanske vill intensifiera solbrännan eller bara få lite skimmer,mjukhet och "ton".
 Eftersom oljan naturligt innehåller karoten så blir huden "lite svart solbränd" när man applicerar den.
Ingen brun utan sol produkt men naturligt. Smart!
Det bästa ur mitt perspektiv är att den är en jättenattljusolja som är otroligt" kladdfri",går in i huden jättesnabbt och att man blir len som en baby,nästan!


A BEAUTIFUL IDEA DNA Protective Face Cream ska vara en "intensive treat" mot rynkor och ojämnheter.
Den passar dock fint på mig som inte har jättemånga rynkor och inte vill få några heller,den har hållt min hud i bra trim och är NÄSTAN slut. Den sägs verka lika bra på ung som mogen hy då den hjälper till att skydda cellerna mot orenheter och UV-strålar. Passar bra som BAS före makeup eller solskydd.
Kan absolut tänka mig att själv investera i flera sådana här DNA-flaskor.
Priserna på Yvonne Ryding ligger riktigt bra för produkter av hög kvalitet.
För mer info besök Yvonne Ryding.
2 kommentarer
Sassy

Åh, vad roligt!

tack snälla!



kram

Misan

Verkligen värda att testa. Gillar hela serien. Man blir beroende.