Vinnare av Make Up från Wet'n'Wild!



Ingen Elliott som bestämmer vilket nummer som ska vinna idag.
KONSTIGT!
Gud vad jag saknar det lilla yrvädret och hans bror.
Jag har dock en "kontrollant " här just nu som intygar att jag dragit vinnaren rättvist,
så alla kan känna sig lugna trots att Elliott har tagit semester;)!

GRATTIS Anna.
Maila mig din adress på [email protected]
Vinsterna från från Wet'n' Wild kommer hem till dig nästa vecka.

Ni som ej vann DENNA GÅNG!
Misströsta icke!
Var med i min nya SOMMARTÄVLING med gloss från Isadora och pröva lyckan där!
Passa på!♥

8 kommentarer
Millah

Jaa älskar så dina tävlingar, hoppas verkligen man vinner :) Du har sånna prser som man verkligen är i behov av.



Kramar

HannahSthlm

Millah: Tack söta! Vad glad jag blir!Jag gör mitt bästa! Kram

Mindy

Godmorgon..Önskar dig en skön måndag..

Att ha det gott

Jag vann ett lippgloss i samma märke fär läänge sedan hos dig

Det blev en STOR favorit

Sara

Sv: Tack för tipset, ska prova det :D

cecilie ♥

jättekul tävling :)

Pernilla

va roligt med en massa tävlingar :)

Annas inspiration

Så KUL att jag vann!



har mailat dig nu

kramen