Vad vill Du vinna?



Whii!

Jag är på så otroligt bra humör idag.
Saknar gosgubbarna men vi ska till Gotland. Vi har köpt lägenheten utanför Visby!
(Eller JAG har inte köpt någonting,men min familj)
Vi åker redan ner på Medeltidsveckan Vecka 32. Elliott kommer tycka det är såå kul med alla riddare!
Perfekt att vi kan gömma oss där när målaren ska gå loss i Hammarby Sjöstad.

Idag har jag massor att göra men jag är på så bra humör ÄNDÅ så jag tänkt höra med er vad ni helst vill vinna i Torsdagstävlingen imorgon?
Schampo,nagellack,lipgloss,solcreme...?

Lämna din ÖNSKAN senast klockan 20.00 idag Onsdag så får vi se vad jag kan få till!♥

OBS! Om ni inte fått mail från mig angående sakerna jag har till försäljning så är det någon annan som är före er i "kön". Om den personen av någon anledning drar sig ur så mailar jag nästa på listan...så ni vet!
Kram
10 kommentarer
Millah

Jag vill vinna schampoo:)

ejmis

Jag röstar på schampo.

Ninni

Solkräm! :-)

Jeanette

Vad härligt att åka till Gotland! Jag har alltid velat åka dit under medeltidsveckan. Ni får nog riktigt kul!

bloggare på icedaniel.se

Kan man vinna saker till en man, eftersom jag är det ?

Siv

Jag vill vinna shampo.

Maude

Lipgloss förstås!

Kattis

Jag vill vinna schampo;)

finaste

Lipgloss :)

Ellinor

Oh, grattis! Vad roligt att lägenheten blev er! Kan just tänka mig att E. kommer att stortrivas bland alla riddare.

Kram