Bubbel hos Karin med The Girls...



Igår var jag,Delinda och Kajsa hemma hos söta Karin.
Supermysig våning på Östermalm.
Vi drack bubbel,åt jordgubbar och pratade och pratade och pratade....

Vad trevligt vi hade tjejer,måste vi snart göra om!



Jag kom även på under kvällen att jag såg ut som ett TÄLT i min svarta tunika ..hmm..
Varför får man (jag) alltid sådan lust att byta kläder när man ska ut?
(OFTAST är ju det man planerat FÖRST att ha på sig ändå det bästa alternativet.)
SÅ med tillåtelse från Karin gick jag loss i hennes lilla söta walk-in.
Vet inte hur många plagg jag prövade men det blev den korallröda tubklänningen som åkte på när vi susade vidare till Cafe Opera.

Tack för lånet Karin,du får snart tillbaka den!


Jag och underbara Kajsa


Jag och söta Delinda

TUSEN TACK Karin för en fabulous afton!♥
14 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Låter som att ni hade en grym kväll!

OLESSIA

mysigt :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sötingar är ni allihopa =)

Chili

Härlig liten blogg du har!:) Vilken är din favoritkaka?

shami

hihhhih ^_^

carro

Härliga bilder :)

Alexandra

Det var en väldigt trevlig gest där till Karin!

Anna

härliga bilder.

www.alexandrastyle.se

Härliga bilder!! Ser ut som en kul kväll!



//



www.alexandrastyle.se

Ellinor

Vad snygga ni var allihopa! Roligt verkar ni också ha haft.

Hoppas att din söndag också varit till belåtenhet.

Kram

Hanna

Vad härligt!! Ibland ser allt mycket roligare ut, bara man får vara i Stockholm!

delinda

tack för bilderna gumman! ha en fin dag =) pöss

a





Åh najjs! :)



Nina - Glamourmamman

Härliga tjejkvällar ni verkar ha :-) Bubbel och glamour - det är rätta takter det!