The best...



Har ni någon vän som ni verkligen verkligen tycker om,men som ni träffar för sällan?
Jag har två sådana vänner. Maria är en av dem.
Så fort vi ses så känns det som det vara igår.
Sedan Elliott och hennes son Ted föddes så märker vi ju,i takt med hur våra guldklimpar växer,vad fort tiden går.
Och ingen av oss är lika flexibla längre att resa då vi bor i oikla städer.

Maria och jag gjorde Paris osäkert för fleeera år sedan.
Hon räddade faktiskt livet..nåja...väskan för mig iallafall när vi blev påhoppade av några unga ligister mellan Clingancourt och JulesJoffrin en mörk natt i en gränd. (Vi bodde lite läskigt faktiskt nu när jag tänker tillbaka)
Vi tillbringade 6 månader tillsammans i Paris.
Vi lärde oss snabbt ute-systemet på "the fancy places"och blev alltid POINADE på VIP där vi förövrigt träffade George Michael och många många fler.
But hey..What's Happens in Paris,Stays in Paris!;)

Maria träffade sitt livskärlek något år efter Paris och jag blev gravid med Elliott.
Allt detta kom vi fram till under en resa vi gjorde till Spanien.
(Obs! Varken Marias man eller Elliott far är spanjor,DET tål att påpekas)
Den resan förändrade våra liv drastiskt!
 Inte själva resan men allt vi kom fram till under den veckan vi var där...och allt vi har gjort sedan dess.

Fick ett mms just av sötis Maria på hennes lillkille och eftersom ni ska bila iväg till Öland,Tyskland och allt var det var du skrev så läser du förmodligen inte det här....men DU är bäst gumman....bara så du VET!
(jag ska få dig att läsa detta när du kommer hem!)

Vi ses när ni är tillbaka!♥



Har du någon sådan där extra speciell vän?
En sådan du vet att du precis ALLTID kan lita på och kommer att vara vän med?!♥
8 kommentarer
Ellinor

Jag har två sådana vänner och självklart bor de en bra bit ifrån mig. Men det spelar egentligen ingen roll för när vi väl ses, är det som om tid och avstånd är som bortblåsta.

Vänner likt dessa växer inte på träd så det gäller att hålla hårt i dem.



Vad gäller ditt jobb så lät det verkligen jätte spännande. Perfekt att kunna disponera sin tid själv och på så vis också ha mer tid över till dina grabbar.



Kram

Linda

det samma det samma

Linda

Vad härligt!! Paris skulle jag också vilja besöka och det skulle vara kul att som du stanna lite längre än en vecka :) Ja, jag har en jättegod vän som alltid kommer att vara det! Kram på dig

lameilleuse

Åh, själv bodde jag i Paris i en massa år och har en hel drös minnen därifrån.

Säljer bl.a. en oanvänd väska från Andrea Brueckner till ett väldigt bra pris om någon är intresserad:

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=252665&listtype=0

Molly

Japp! Vi lärde känna varandra i sandlådan då barnen var små. Numera bor vi i olika städer och är riktigt dåliga på att höra av oss till varandra men när vi väl pratar med varandra känns det som om det var igår =)

Emma says style, love & rock and roll.

Så fint du har skrivit. Jag har absolut en sådan vän!

Mariah

Att ha bra vänner betyder mycket. Jag har en trogen vänskap i min kompis Erika som jag lärde känna när vi gick på samma folkhögskola år 2000/01 den vänskapen kommer nog hålla livet ut.sv!tack så mycket,kram!

Anna-Lena

Vänner är guld värda:) Jag har en sådan vän och oavsett vad som händer så kommer vi alltid att vara vänner. Vi har kännt varandra i nästan 20 år nu och det kommer bli många år till. Kram